به گزارش زیرنویس، علی عباس شفیعی در این خصوص، اظهار کرد: مقارن با ساعت ۱۳ امروز بر اثر انفجار یک شی نامعلوم در یک واحد منزل مسکونی واقع در شهرک اسلامیه شهر مهران، ۲ نفر فوت و یک نفر نیز به شدت مجروح شده است. وی ابراز کرد: فرد مجروح کودکی خردسال بوده که از […]

به گزارش زیرنویس، علی عباس شفیعی در این خصوص، اظهار کرد: مقارن با ساعت ۱۳ امروز بر اثر انفجار یک شی نامعلوم در یک واحد منزل مسکونی واقع در شهرک اسلامیه شهر مهران، ۲ نفر فوت و یک نفر نیز به شدت مجروح شده است.

وی ابراز کرد: فرد مجروح کودکی خردسال بوده که از ناحیه سر و صورت دچار جراحت های شدید شده که در اسرع وقت به اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) مهران انتقال یافته است.

فرماندار مهران افزود: همچنین هویت افراد فوت شده در این حادثه معلوم است که اجساد آنها برای بررسی های بیشتر به بیمارستان مهران انتقال یافته است.

شفیعی بیان کرد: پس از اطلاع از این حادثه بلافاصله دستگاه های امدادی، امنیتی و انتظامی در محل حاضر شده و اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده اند.

وی تصریح کرد: بررسی های بیشتر در خصوص علت حادثه هم اکنون در دست اقدام است و اخبار تکمیلی نیز متعاقبا از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.

منبع خبر: رکنـا