۱۰برند برتر خودروی برقی چینی در سال ۲۰۲۳ عبارتند از BYD، SAIC، NIO، GAC، Li Auto Inc؛ و Geely، XPeng، Huawei، Changan Auto و Great Wall Motor. قیمت خودروهای چینی کارکرده در امارات، عمان و ارمنستان در ادامه بررسی قیمت خودروهای خارجی کارکرده در کشورها اطراف ایران که به تولید و انتشار گزارش‌های متعددی از […]

۱۰برند برتر خودروی برقی چینی در سال ۲۰۲۳ عبارتند از BYD، SAIC، NIO، GAC، Li Auto Inc؛ و Geely، XPeng، Huawei، Changan Auto و Great Wall Motor.

قیمت خودروهای چینی کارکرده در کشورهای اطراف ایران + جدول

قیمت خودروهای چینی کارکرده در امارات، عمان و ارمنستان

در ادامه بررسی قیمت خودروهای خارجی کارکرده در کشورها اطراف ایران که به تولید و انتشار گزارش‌های متعددی از فهرست قیمت برندهای مختلف خودرو با شرایط کارکرده و عمر کمتر از ۵ سال منجر شود؛ در این گزارش قیمت خودروهای چینی کارکرده در امارات، عمان، ارمنستان و قطر را بررسی کردیم که البته این خودروها از میان برندهای برتر چینی‌ها بوده است.

شاید تنها خودروهای چینی هستند که بخاطر امکان حضور در بازار خودروی ایران و نیز مونتاژ در ایران؛ اکنون تفاوت چندانی میان قیمت آن‌ها در ایران یا در امارات و سایر کشورهای همسایه نمی‌بینیم و به طور مثال یک خودروی تیگو ۷ یا تیگو ۸ کارکرده در ایران و ارمنستان تقریبا یک قیمت دارد. این شرایط برای قیمت انواع دانگ فنگ و دیگر خودروهای چینی هم تقریبا یکسان است.

قیمت خودروهای چینی کارکرده در کشورهای اطراف ایران + جدول

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در زیرنویس مراجعه کنید.

۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین