به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که موضع صهیونیستی «حدب یارون» را هدف قرار داده است. حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و در تأیید مقاومت شجاع و شریف، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۵ عصر امروز چهارشنبه، موضع «حدب یارون» […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که موضع صهیونیستی «حدب یارون» را هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و در تأیید مقاومت شجاع و شریف، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت ۳:۲۵ عصر امروز چهارشنبه، موضع «حدب یارون» را با موشک هدایت‌شونده هدف قرار دادند و به صورت مستقیم به آن آسیب زدند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در «مثلث الطیحات» با موشک هدایت‌شونده هدف قرار داده و به آن آسیب زده است.

همچنین حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی در غرب و جنوب «برکه ریشه» با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده خبر داد.

بر اساس بیانیه حزب‌الله لبنان موضع نظامی «برانیت» ارتش رژیم صهیونیستی نیز با موشک‌های هدایت‌شونده هدف قرار گرفته است و آسیب‌هایی حتمی به آن وارد شده است.

علاوه بر این آژیر هشدار نیز در منطقه اشغالی «اصبع الجلیل» از بیم نفوذ پهپاد به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که موضع صهیونیستی «برکه ریشه» را با موشک هدف قرار داده است.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز اطراف شهرک‌های مروحین، یارین و البستان واقع در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرد.

خبرنگار النشره نیز از بمباران مجدد اطراف الناقوره و علما الشعب توسط ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

پیش‌تر نیز رادیو رژیم صهیونیستی از حمله موشکی به کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. منابع عبری همچنین از شلیک موشک هدایت شونده از لبنان به سمت مزارع اشغالی شبعا خبر دادند.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب الله اعلام کرد: رزمندگان ما در حمایت از غزه و حمایت از مقاومت، در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت محلی پادگان رامیم را با سلاح موشکی هدف قرار دادند.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که رویسات العلم در مزارع اشغالی شبعا را هدف قرار داده است.

منبع: مـهر