به گزارش زیرنویس به نقل از اسکای نیوز، هزاران شهروند انگلیسی روز چهارشنبه با گردهمایی در مقابل پارلمان انگلیس، با سردادن شعارهایی خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند. بر پایه این گزارش، شرکت کنندگان با حمل پرچم فلسطین خواستار پایان جنگ و توقف کشتار مردم فلسطین شدند. این تظاهرات ضد صهیونیستی در شرایطی برگزار می‌شود […]

به گزارش زیرنویس به نقل از اسکای نیوز، هزاران شهروند انگلیسی روز چهارشنبه با گردهمایی در مقابل پارلمان انگلیس، با سردادن شعارهایی خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند.

بر پایه این گزارش، شرکت کنندگان با حمل پرچم فلسطین خواستار پایان جنگ و توقف کشتار مردم فلسطین شدند.

این تظاهرات ضد صهیونیستی در شرایطی برگزار می‌شود که دولت انگلیس روز گذشته تحریم‌هایی را علیه جنبش حماس اعمال کرد.

پارلمان انگلیس به طرح درباره آتش‌بس غزه رأی موافق نداد

از سوی دیگر، رسانه‌های خبری گزارش دادند که نمایندگان پارلمان انگلیس شامگاه چهارشنبه به طرح پیشنهادی یکی از احزاب سیاسی این کشور درباره برقراری آتش‌بس در غزه رأی موافق ندادند.

در این رأی‌گیری ۱۲۵ نفر از نمایندگان به این طرح رأی موافق و ۲۹۳ نماینده رأی مخالف دادند.

این طرح به پیشنهاد حزب ملی اسکاتلند در مجلس عوام مطرح شد که از آغاز حملات رژیم صهیونیستی در غزه خواهان برقراری آتش‌بس بود. این حزب سیاسی در بیانیه‌ای در تارنمای خود نوشت: از نگاه ناظران بی‌طرف، (رژیم) اسرائیل مرتکب جرایم جنگی شده و برقراری آتش‌بس بشردوستانه یک امر ضروری است.

پیش از آغاز رأی‌گیری هزاران تن از حامیان فلسطین مقابل ساختمان پارلمان انگلیس تجمع کرده و با سردادن شعارهایی خواستار آتش‌بس فوری در غزه شدند. شرکت کنندگان با حمل پرچم فلسطین خواستار پایان جنگ و توقف کشتار مردم فلسطین شدند.

منبع: مـهر