به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم وزنه‌برداری جوانان ایران که برای حضور در رقابت‌های جهانی این رشته به مکزیک اعژزام شده است عصر امروز (به وقت محلی) وارد شهر گوادالاخارا میزبان این رقابت‌ها شد. نخستین گروه از وزنه‌براداران جوان ایران با ترکیب ایلیا صالحی پور، عبدالله بیرانوند، حمیدرضا زارعی، امیرمحمد سلیمانی و علیرضا […]

وزنه‌برداران ایران وارد محل رقابت‌ها شدند
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم وزنه‌برداری جوانان ایران که برای حضور در رقابت‌های جهانی این رشته به مکزیک اعژزام شده است عصر امروز (به وقت محلی) وارد شهر گوادالاخارا میزبان این رقابت‌ها شد.

نخستین گروه از وزنه‌براداران جوان ایران با ترکیب ایلیا صالحی پور، عبدالله بیرانوند، حمیدرضا زارعی، امیرمحمد سلیمانی و علیرضا نصیری با هدایت سیدهادی پانزوان راهی مکزیک شدند.

در بدو ورود کاروان ایران به فرودگاه مکزیکوسیتی علیرضا قزیلی سفیر ایران به استقبال پولادمردان جوان آمد و دقایقی با آنان و کادر فنی صحبت کرد.

علیرضا یوسفی، طا‌ها نعمتی مقدم، کوروش زارع، آریا پایدار و ابوالفضل زارعی دیگر نمایندگان ایران در این دوره از رقابت‌ها هستند که در غالب گروه دوم راهی مکزیک خواهند شد.

تیم پسران ایران در کنار آمریکا و مکزیک با ترکیب کامل در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

در پیکار‌های وزنه برداری جوانان جهان ۲۲۹ ورزشکار از ۴۸ کشور در ۲ بخش دختران و پسران حضور  دارند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا