بیانیه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه
بیانیه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه

به گزارش زیرنویس، کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه‌ای را صادر کرد که به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جاء الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِل، إنَّ الباطِلَ کانَ زَهوقاً به راستی که حق پیروز خواهد شد و باطل هرچقدر هم قوی و قدرتمند باشد، در برابر قدرت پروردگار […]

به گزارش زیرنویس، کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه بیانیه‌ای را صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِل، إنَّ الباطِلَ کانَ زَهوقاً

به راستی که حق پیروز خواهد شد و باطل هرچقدر هم قوی و قدرتمند باشد، در برابر قدرت پروردگار دوام نخواهد آورد.

جنایت هولناک صهیونیست های کودک کش در بمباران بیمارستان المعمدانی که منجر به خاک و خون کشیده شدن هزاران انسان بی‌گناه خصوصا کودکان و زنان بی پناه شد ، سرشت بد و کثیف صهیونیست خونخوار را به جهانیان نمایان کرد.

اکنون وظیفه انسانی جوامع بشری است که همچون ملت فلسطین با شجاعت و غیرت تمام، در مقابل وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها ایستادگی کنند. بی شک جامعه بزرگ ورزش ایران همراه با  قهرمانان و مدال آوران ملی و بین‌المللی وظیفه خود می‌دانند به عنوان جامعه مرجع به کمک مردم مظلوم فلسطین بشتابند.

کار گروه ورزش حزب موتلفه اسلامی متشکل از پیشکسوتان و مدیران اجرایی و رسانه‌ای ورزش کشور ضمن محکوم کردن این حرکت دد منشانه به عنوان بخشی از جامعه متدین و انقلابی ورزش پشتیبانی خود را از برادران و خواهران دینی فلسطین و غزه اعلام نموده و تا پیروزی نهایی کنار مردم فلسطین  خواهیم ایستاد.

امیدواریم در آینده نزدیک با نابودی اسرائیل غاصب روزهای عاری از جنگ و ظلم را در بین ملت‌های دنیا به خصوص مسلمانان شاهد باشیم؛ انشاالله.

کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی

پایان پیام/





منبع: فارس