سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی زرین‌دشت اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر و موضوع را بررسی کردند.   وی افزود: با حضور مأموران پلیس در محل وقوع جرم  مشخص  شد فردی با هویت معلوم بر اثر […]

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد فرمانده انتظامی زرین‌دشت اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در یکی از روستاهای شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر و موضوع را بررسی کردند.

 

وی افزود: با حضور مأموران پلیس در محل وقوع جرم  مشخص  شد فردی با هویت معلوم بر اثر اختلافات خانوادگی با همسر خود درگیر و نامبرده را با استفاده از سلاح سرد (ساطور) مصدوم و از محل متواری شده است.

 

فرمانده  انتظامی زرین‌دشت تصریح کرد: مأموران با دریافت مشخصات ضارب که سابقه مصرف مواد مخدر را نیز داشت بلافاصله عملیات دستگیری متهم را آغاز کردند.

 

سرهنگ صالحی‌فرد خاطر نشان کرد : ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و پلیسی، در کمتر از ۷۲ ساعت موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

 

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، بیان کرد : پلیس با جرائم خشن به شدت برخورد خواهد کرد و امنیت شهروندان خط  قرمز ما خواهد بود.

منبع رکنا

+