به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تشکیل پرونده در پلیس آگاهی شهرستان ری مبنی بر سرقت تلفن از رانندگان تاکسی های اینترنی توسط یک فرد جوان با پوشش مسافر در آبان ماه امسال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان آن پلیس قرار […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی تشکیل پرونده در پلیس آگاهی شهرستان ری مبنی بر سرقت تلفن از رانندگان تاکسی های اینترنی توسط یک فرد جوان با پوشش مسافر در آبان ماه امسال، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان آن پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های تخصصی مشخص شد سارق ۲۵ ساله با موهای بلند می باشد که با بدست آوردن این اطلاعات گشت زنی های نا محسوس پلیس آگاهی آغاز شد.

سرهنگ طرهانی گفت: عوامل مبارزه با سرقت پلیس آگاهی روز گذشته در حین گشت زنی موفق به دستگیری سارق گردیدند و در هنگام دستگیری ۳ دستگاه تلفن همراه مسروقه از وی کشف شد که به همراه متهم به مقر پلیس انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ادامه داد: متهم جوان در تحقیقات انجام شده انجام شده به بزه ارتکابی و ۱۰ فقره سرقت به همین روش معترف گردید.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اعزام متهم به دادسرای شهرری خاطرنشان کرد : هنگام مسافرکشی در نرم افزار های اینترنتی یا بصورت عبوری با توجه به عدم شناسایی مسافران و ضعف این نرم افزار ها در شناسایی هویت استفاده کنندگان به شدت احتیاط کرده و به راحتی در دام افراد سودجو و تبهکار گرفتار نشوند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکی مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع خبر: رکنـا