جام جهانی زیر ۱۷ سال| توقف اسپانیا مقابل ازبکستان و میزبان در یک قدمی حذف
جام جهانی زیر ۱۷ سال| توقف اسپانیا مقابل ازبکستان و میزبان در یک قدمی حذف

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال از امروز آغاز شد. در بازی‌های گروه B که از ساعت ۱۲:۳۰ برگزار شد، ازبکستان موفق شد اسپانیا را با تساوی ۲-۲ متوقف کند. بهروز شکرالله‌اف (۴+۴۵) و امیر سعیداف (۵۳) برای ازبک‌ها و ایگور اویونو(۱۰) به همراه روبرتو مارتین اوروئل(۱۹) […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال از امروز آغاز شد.

در بازی‌های گروه B که از ساعت ۱۲:۳۰ برگزار شد، ازبکستان موفق شد اسپانیا را با تساوی ۲-۲ متوقف کند. بهروز شکرالله‌اف (۴+۴۵) و امیر سعیداف (۵۳) برای ازبک‌ها و ایگور اویونو(۱۰) به همراه روبرتو مارتین اوروئل(۱۹) برای ماتادور‌ها گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه مالی موفق شد ۵ بر یک کانادا را شکست بدهد. ابراهیم دیارا (۱۴) محمود باری (۲۶) ابراهیم کاناته (۷۳) حمیدو ماکالو (۷۷) و عثمان تیرو (۱+۹۰) برای مالی، ریچارد چوکوو(۴۵) نیز برای کانادا گلزنی کردند.

با نتایج امروز اسپانیا و مالی به ترتیب با ۷ و ۶ امتیاز در رتبه‌های اول و دوم قرار گرفتند تا صعود خود را قطعی کنند. ازبکستان ۴ امتیازی نیز برای رسیدن به یک هشتم نهایی باید منتظر نتایج سایر گروه‌ها باشد‌. 

در گروه A نیز از ساعت ۱۵:۳۰، دو بازی انجام شد.

مراکش با نتیجه ۳ بر یک اندونزی را شکست داد تا تیم میزبان در آستانه حذف از مسابقات قرار بگیرد. اناس علویی (۲۹)، عبدالحمید آیت بودلال(۳۸) و محمد هامونی(۶۴) برای مراکش و نبیل آسیورا برای اندونزی گلزنی کردند.

در دیگر بازی امروز اکوادور و پاناما به تساوی یک بر یک رضایت دادند. الکین رویز(۲۴) برای اکوادور و اولدمار کاستیلو(۷۹) برای پاناما گلزنی کردند.

با این نتایج مراکش با ۶ امتیاز به عنوان صدرنشین و اکوادور با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کردند.

پایان پیام/





منبع: فارس