تاج: باید به هنگ کنگی ها زمینی می دادیم که مجهز به نور بود
تاج: باید به هنگ کنگی ها زمینی می دادیم که مجهز به نور بود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی تاج پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود امیدوارم مردم هم این بازی را پسندیده باشند و تیم ملی به همین روند ادامه دهد. برای بازی با ازبکستان هم یک هواپیمای اختصاصی گرفته‌ایم که این تیم را به […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، مهدی تاج پس از پیروزی ۴ بر صفر تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود امیدوارم مردم هم این بازی را پسندیده باشند و تیم ملی به همین روند ادامه دهد. برای بازی با ازبکستان هم یک هواپیمای اختصاصی گرفته‌ایم که این تیم را به این کشور برود چون اگر تیم ملی بخواهد با پرواز معمولی به ازبکستان برود باید در دو سه فرودگاه پیاده شود. امیدوارم نتیجه خوبی مقابل ازبکستان بگیریم. فردا هم نوجوانان در جام جهانی بازی دارد. دیشب هم با بازیکنان تیم ملی جلسه داشتم خوب بود، با کاپیتان‌های تیم ملی هم صحبت کردیم. 

وی افزود: من خودم به تیم ملی امیدوارم اما فوتبال است دیگر؛ وظیفه فدراسیون هم حمایت از تیم ملی است و این حمایت باید به صورت مستمر انجام شود. 

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه حمایت لازم را از صداوسیما در مورد تیم ملی نمی‌بینیم، گفت: تعاملاتی با صداوسیما داشته‌ایم. به تفاهماتی هم رسیده‌ایم که اگر خود صداوسیما لازم دید آن را منتشر می‌کند. 

تاج در مورد شکایت از یک مجری صداوسیما عنوان کرد: آن بحث دیگری است، آن یک بحث فردی است و با صداوسیما تفاهمات خوبی انجام داده‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد حمایت از تیم ملی گفت: ما در حد بضاعت خودمان حمایت می‌کنیم، صداوسیما و رسانه‌ها نیز از تیم ملی حمایت می‌کنند. 

وی در مورد اعتراض هنگ‌کنگی‌ها به شرایط خود در تمرین ایران عنوان کرد: واقعیت این است که باید زمینی به آنها می‌دادیم که مجهز به نور باشد. زمین شماره ۲ آزادی را هم به هنگ‌کنگ دادیم که قبول نکردند ولی بعد به شماره یک آمدند و تمرین کردند. 

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: هم با مدیران شبکه سه و هم با معاونت اداری مالی دکتر رضایی تفاهمات خوبی داشته‌ایم. صداوسیما کمک‌هایی کرده که امیدواریم این هم ادامه پیدا کند و ان‌شاءالله ادامه پیدا می‌کند.

پایان پیام/





منبع: فارس