مطهری: فرصت‌سوزی بازیکنان تیم ملی طبیعی است!
مطهری: فرصت‌سوزی بازیکنان تیم ملی طبیعی است!

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس،  حمید مطهری بعد از پیروزی ۴ بر صفر مقابل تیم ملی هنگ‌کنگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بازی خوبی بود، شروع خیلی خوبی داشتیم. نیمه اول را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. یک بخش شروع فوق‌العاده و پرفشار داشتیم با ریتمی مناسب اما بعد از ۲ گلی که زدیم فشار […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس،  حمید مطهری بعد از پیروزی ۴ بر صفر مقابل تیم ملی هنگ‌کنگ در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ بازی خوبی بود، شروع خیلی خوبی داشتیم. نیمه اول را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. یک بخش شروع فوق‌العاده و پرفشار داشتیم با ریتمی مناسب اما بعد از ۲ گلی که زدیم فشار و عطش تیم‌مان کم شد. بین نیمه با صحبت‌هایی که انجام شد بازیکنان خوب کار کردند و به گل‌های‌مان اضافه کردیم با ۴ گل برنده شدیم.

وی در مورد فرصت‌سوزی بازیکنان تیم ملی در این دیدار گفت:‌ طبیعی است بازیکنان دوست داشتند هرچه سریع‌تر به گل‌های بیشتری برسند و تمرکز هم در باکس نبود ولی تیم از نظر تاکتیکی کارش را به صورت منسجم انجام می‌داد. همین که موقعیت ایجاد می‌شود یعنی کار تاکتیکی شما به ثمر رسیده است. اما وقتی تیمی نتواند موقعیت ایجاد کند باید نگران بود. به تک تک بازیکنان‌مان خسته نباشید می‌گویم همه آنها فوق‌العاده بودند نشان دادند که ما یک تیم هستیم و ان‌شاءالله مرحله به مرحله آماده می‌شویم تا شرایط‌مان بهتر شود.

مربی تیم ملی در مورد دیدار با ازبکستان گفت: بازی سختی است همه ما می‌دانیم. ازبکستان تیمی است که در مسیر پیشرفت قرار دارد. ما خردادماه در کافا با این تیم بازی کردیم تیم گردن کلفتی است. حمایت هواداران‌شان را دارند و باید با تمرکز خوب بازی کنیم و یک نتیجه خوب بگیریم.

پایان پیام/





منبع: فارس