نباید نسل‌های فوتبال را با هم مقایسه کرد/ اتحاد و همدلی رمز موفقیت ماست
نباید نسل‌های فوتبال را با هم مقایسه کرد/ اتحاد و همدلی رمز موفقیت ماست

مهدی طارمی بعد از برتری چهار بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در نخستین دیدار مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: بازی اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و با یک نتیجه خوب این دیدار را به پایان بُردیم. از الان باید خودمان را برای بازی با ازبکستان آماده کنیم چراکه دیداری […]

- نباید نسل‌های فوتبال را با هم مقایسه کرد/ اتحاد و همدلی رمز موفقیت ماست

مهدی طارمی بعد از برتری چهار بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در نخستین دیدار مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: بازی اول را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و با یک نتیجه خوب این دیدار را به پایان بُردیم. از الان باید خودمان را برای بازی با ازبکستان آماده کنیم چراکه دیداری به مراتب سخت‌تر از این بازی خواهد بود و باید در زمین آن‌ها به میدان برویم.

وی ادامه داد: رفاقت و همدلی نکته مثبت تیم ملی است، در تمام این سال‌ها نشان دادیم بازیکنان از همدیگر حمایت کرده و برای گل‌زدن خودخواه نبودیم. ما برای یک هدف مشترک تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم به این هدف برسیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در خصوص ناراحتی امیر قلعه‌نویی و فریاد‌هایی که کنار زمین بر سر بازیکنان می‌کشید، گفت: قلعه نویی از فرم بازی ناراحت بود، نیمه دوم و اواخر نیمه اول کمی بازی را دست کم گرفتیم و این ذهنیت باید درست شود. باید ۹۰ دقیقه با تمام توان بازی کنیم چراکه هدفمان مشخص است. شرایط خوبی در تیم ملی است و نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم.

طارمی در مورد شانس قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران و اینکه گفته می‌شود این نسل طلایی ایران است، تاکید کرد: فوتبال در گذشته یک مدل دیگر بود و الان به شکل دیگری دنبال می‌شود و نباید نسل‌ها را با هم مقایسه کرد چرا که این مقایسه از پایه غلط است. تمام تلاش ما این است که قهرمان شویم و این پتاسنیل را داریم.

باشگاه خبرنگاران