به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که رزمندگانش در اطراف بیمارستان شفا در غزه به‌شدت با نظامیان اشغالگر درگیر شده و تلفات سنگینی بر آنها تحمیل کرده‌اند. خبرنگار المیادین اعلام کرد که مناطق اطراف بیمارستان شفا همزمان با درگیری‌های شدید بین رزمندگان مقاومت و […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که رزمندگانش در اطراف بیمارستان شفا در غزه به‌شدت با نظامیان اشغالگر درگیر شده و تلفات سنگینی بر آنها تحمیل کرده‌اند.

خبرنگار المیادین اعلام کرد که مناطق اطراف بیمارستان شفا همزمان با درگیری‌های شدید بین رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر، به میدان جنگ واقعی تبدیل شده است. نظامیان اشغالگر حیاط خلوت بیمارستان شفا را با بولدوزر تخریب کردند.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی مقر شهرداری غزه را در مرکز شهر بمباران کردند که به معنای فروپاشی کامل خدمات شهری است. رژیم اشغالگر همچنین مسجد الحسن در محله التفاح شرق شهر غزه را بمباران کرد.

نظامیان اشغالگر حتی به یک کامیون حامل آوارگان در نزدیکی شهر الزهرا در جنوب غربی شهر غزه تیراندازی کردند.

در پاسخ به این جنایت‌ها، گردان‌های مجاهدین شاخه نظامی جنبش مجاهدین فلسطین اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیست‌نشین «نیر عوز» و «مفتاحیم» را هدف حملات موشکی قرار داده است.

گردان‌های مقاومت ملی – نیروهای شهید عمر القاسم هم اعلام کرد که با مسلسل و خمپاره نظامیان اشغالگر را در جنوب غربی غزه هدف قرار داده‌اند.

ریاض منصور نماینده تشکیلات خودگردان در سازمان ملل نیز از محافل بین المللی خواست از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه غافل نشوند.

منبع: مـهر