به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ شامگاه پنج‌شنبه ۲۵ آبان و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۴ بر صفر ایران همراه شد. سردار آزمون دو بار و مهدی طارمی و رامین رضائیان هرکدام یکبار برای ایران در این […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ شامگاه پنج‌شنبه ۲۵ آبان و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۴ بر صفر ایران همراه شد. سردار آزمون دو بار و مهدی طارمی و رامین رضائیان هرکدام یکبار برای ایران در این دیدار موفق به گلزنی شدند. در ادامه صحبت‌های برخی از بازیکنان تیم ملی پس از پایان بازی را می‌خوانید.

آزمون: حضور در کنار کریم باقری برای من باعث افتخار است

سردار آزمون مهاجم تیم ملی پس از دیدار با هنگ کنگ گفت: بازی کردن در مقابل چنین تیم‌هایی بسیار دشوار است. می‌دانستیم که پیروز می‌شویم و به بازیکنان این برد را تبریک می گویم.

او در خصوص تعداد گل‌های خود در این بازی که او را به یک قدمی رکورد کریم باقری رساند، بیان کرد: باعث افتخار است که کنار کریم باقری باشم و امیدوارم تعداد گل‌های ملی من از او و علی دایی بیشتر نشود.

طارمی: امیدوارم باز ازبکستان را تاشکند شکست دهیم

مهدی طارمی که توانست در این دیدار یکی از گل‌های بازی را به نام خود به ثبت برساند در این باره اظهار داشت: خدا را شکر که پیروز از زمین خارج شدیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم که اگر خوب از آنها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم با نتیجه خوبی بازی را به اتمام برسانیم.

بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از دیدار با هنگ کنگ چه گفتند؟

او در خصوص بازی بعدی تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: ازبک ها نشان داده‌اند که تیم بسیار خوبی دارند. در تورنمنت کافا هم که مقابل این تیم بازی کردیم آنها ما را اذیت کردند و امیدوارم بتوانیم باز هم در تاشکند پیروز شویم.

طارمی در ارتباط با نسل طلایی فوتبال ایران گفت: نمی‌توانم بگویم کدام نسل، نسل طلایی فوتبال ایران است و مردم باید در این رابطه نظر دهند. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا قهرمان شویم و دل مردم را شاد کنیم.

جهانبخش: باید MRI دهم تا میزان مصدومیتم مشخص شود

علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی که در جریان بازی با هنگ کنگ مصدوم شد و نتوانست ۹۰ دقیقه برای ایران بازی کند در این رابطه بیان کرد: این دیدار نخستین بازی رسمی ما تحت هدایت امیر قلعه نویی بود و کادرفنی از ما خواست تا با قدرت بازی را آغاز کنیم. متأسفانه دچار مصدومیت شدم که باید MRI دهم تا میزان مصدومیتم مشخص شود.

او ادامه داد: کادرفنی بازیکنان جوان خوبی را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است، آنها استعدادهای خوبی دارند و می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال پس از دیدار با هنگ کنگ چه گفتند؟

ابراهیمی: پوشیدن پیراهن تیم ملی برای من باعث افتخار است

امید ابراهیمی مُسن ترین بازیکن حال حاضر ترکیب تیم ملی پس از اینکه دقایقی برای ایران در دیدار مقابل هنگ کنگ به میدان رفت در این باره افزود: به عنوان یک بازیکن ملی در هر بازی برای من مایه افتخار است. هرموقع هم دعوت شده‌ام سعی کرده‌ام با افتخار در تیم ملی حضور یابم و بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و به تیم ملی کمک کنم.

او در خصوص بازی با تیم ملی ازبکستان گفت: این بازی کاملاً متفاوت است چون ازبکستان از نظر فیزیکی و فنی با هنگ کنگ قابل مقایسه نیست. مطمئناً بازی سختی در تاشکند داریم و امیدوارم آن بازی را هم با پیروزی از زمین خارج شویم.

منبع: مـهر