تصادف نیسان با دنا جان مادر و پدر یک کودک را گرفت
تصادف نیسان با دنا جان مادر و پدر یک کودک را گرفت

ایرنا نوشت: اصغر هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این حادثه ساعت ۲ بامداد امروز (پنجشنبه) در گردنه بوستانو پارسیان رخ داد و تنها بازمانده این حادثه یک کودک خردسال است. وی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده نیسان جان خود را از دست داد، ادامه داد: سرنشینان خودرو […]

- تصادف نیسان با دنا جان مادر و پدر یک کودک را گرفت

ایرنا نوشت: اصغر هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این حادثه ساعت ۲ بامداد امروز (پنجشنبه) در گردنه بوستانو پارسیان رخ داد و تنها بازمانده این حادثه یک کودک خردسال است.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده نیسان جان خود را از دست داد، ادامه داد: سرنشینان خودرو نیسان نیز که پدر و مادر این کودک خردسال بوده‌اند، جان خود را در این تصادف از دست دادند.

فرماندار پارسیان اضافه کرد: محل وقوع تصادف نیز به دلیل گردنه بودن به گونه‌ای است که نمی‌توان بیشتر از ۶۰ کیلومتر رانندگی کرد.

هاشمی بیان کرد: این جاده مسیر ساحلی شهرستان پارسیان بوده که از بیمارستان رستمانی پارسیان به سمت ساحل و در حدود چهار کیلومتر آن با پیگیری‌های مسوولان محلی و استانی بهسازی شده است و در مرحله دوم سه و نیم کیلومتر باقی‌مانده بهسازی خواهد شد که امیدواریم این کار در سالجاری انجام شود.

شهرستان پارسیان در ۵۰۰ کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: اطلاعات انلاین