برنامه ویژه خطیر برای کمک به نکونام/ استقلال به دنبال اسپانسر جدید
برنامه ویژه خطیر برای کمک به نکونام/ استقلال به دنبال اسپانسر جدید

علی خطیر مدیر عامل باشگاه استقلال در تلاش برای جذب اسپانسرهای جدید برای تیم است و در صورتی که اسپانسرهای جدید برای تیم پیدا کند دغدغه های جواد نکونام و شاگردانش برای تداوم سیر صعودی در لیگ برتر راحت‌تر می‌شود.

 

به گزارش زیرنویس، مدیر عامل باشگاه استقلال به خوبی می داند فصل گذشته یکی از دلایلی که موجب شد تا استقلال نتواند در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان شود مشکلات مالی بود. استقلالی ها نزدیک به ۷ ماه پول نگرفتند و این موجب کاهش انگیزه های بازیکنان شد. چرا که مشکلات مالی، بازیکنان چه بخواهند و چه نخواهند روی تیم تاثیر منفی می گذارد.

علی خطیر تا به این جای کار موفق به پرداخت ۲۰ درصد از قرارداد فصل جدید بازیکنان شده است. او در تلاش برای جذب اسپانسرهای جدید برای تیم است تا استقلال بدون دغدغه به مسیر فنی خود ادامه دهد. در حال حاضر روی پیراهن استقلال برند هواپیمایی معراج، شرکت بیمه تعاون، موبایل موسوی آمل و رایتل تبلیغ می شود و گفته می شود به زودی باشگاه استقلال از اسپانسر پنجم خود هم رونمایی می کند.

در صورتی که باشگاه استقلال در جذب اسپانسر های جدید موفق عمل کند می تواند به جواد نکونام در ادامه سیر صعودی تیم کمک کند. هر چند جواد نکونام و شاگردانش با وجود همه مشکلات در هفته های ابتدایی ارایه گر بازی های خوبی در برابر حریفان بودند و دستاورد این تلاش در روزهای سخت صدرنشینی بوده است.

منبع: خبـر ورزشی