افشاگری تکان‌دهنده از معامله دولت با نماینده‌های رد صلاحیت شده!
افشاگری تکان‌دهنده از معامله دولت با نماینده‌های رد صلاحیت شده!

  سمیه محمودی، نماینده مردم شهررضا و دهاقان، در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جاهای مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد. بخش‌هایی از گفتگو را در ادامه بخوانید: من […]

- افشاگری تکان‌دهنده از معامله دولت با نماینده‌های رد صلاحیت شده!

 

سمیه محمودی، نماینده مردم شهررضا و دهاقان، در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: دولت می‌خواهد انتخابات را مدیریت کند. مدیریت دیگر بیش از این نمی‌شود. ما از زبان خودشان در جاهای مختلف و توسط واسطه‌ها شنیده‌ایم که دولت نیاز دارد ۷۰ درصد کرسی مجلس را داشته باشد.

بخش‌هایی از گفتگو را در ادامه بخوانید:

من از وزیر کشور سوالی در صحن دارم که ان‌شاالله بعد از برنامه در صحن قرار می‌گیرد و عملا هم به من گفتند که اگر سوالم را پس بگیرم در صلاحیتم تاثیر می‌گذارد، که طبق چیزی که اعلام کردم گفتم: «اگر قرار باشد به‌خاطر انجام وظیفه، رد صلاحیت شوم ۱۰۰ درصد این کار را انجام می‌دهم.»

 

من نمی‌گویم دولت چون از طریق واسطه به من گفتند که اگر می‌خواهی تایید صلاحیت شوی، سوال وزیر کشور را کنار بگذار و من هم گفتم به ایشان سلام برسانید و بگویید اگر برای انجام وظیفه، قرار است رد صلاحیت شوم، اشکالی ندارد و ردصلاحیت را به جان می‌خرم.

 

منبع: اطلاعات انلاین