فینال تنیس ATP| شانسی که تنیسور ایتالیایی به جوکوویچ داد
فینال تنیس ATP| شانسی که تنیسور ایتالیایی به جوکوویچ داد

به گزارش زیرنویس، در ادامه مسابقات تنیس حرفه‌ای مردان(ATP) بامداد امروز جانیک سینر موفق شر با نتیجه ۲ بر یک و با امتیازهای ۶ بر ۲، ۵ بر ۷، ۶ بر ۴ هولگر رون را شکست دهد و با ۳ پیروزی راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. با توجه به برتری او در بازی سوم، نواک جوکوویچ […]

به گزارش زیرنویس، در ادامه مسابقات تنیس حرفه‌ای مردان(ATP) بامداد امروز جانیک سینر موفق شر با نتیجه ۲ بر یک و با امتیازهای ۶ بر ۲، ۵ بر ۷، ۶ بر ۴ هولگر رون را شکست دهد و با ۳ پیروزی راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. با توجه به برتری او در بازی سوم، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان هم شانس صعود را پیدا کرد و امیدهای او برای کسب هفتمین عنوان قهرمانی فینال ATP زنده ماند. 

سینر تنیسور ایتالیایی که پیش از این موفق به برتری مقابل جوکوویچ شده بود، در این باره گفت: بازی بسیار سختی بود، من قبلا او را شکست نداده بودم اما تشویق و حضور هواداران کمک زیادی به من کرد.

جوکوویچ باید با نفر اول گروه دوم رقابت کند. در این گروه صعود دنیل مدودوف قطعی شده است اما با پایان مسابقات امروز نفر دوم صعودکننده مشخص خواهد شد. این مسابقات با حضور ۸ تنیسور برتر جهان در تورین برگزار می‌شود. 

پایان پیام/





منبع: فارس