به گزارش زیرنویس از هشترود؛ سرهنگ”کلام الله ابراهیمی”در تشریح این خبر بیان داشت: با تشدید اقدامات پلیس در برخورد با قاچاق کالا، مأموران پاسگاه کوهسار و یگان امداد شهرستان هشترود، در سه راهی روستای تارقلی به یک دستگاه سواری پژو پارس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و متوقف کردند. وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با […]

به گزارش زیرنویس از هشترود؛ سرهنگ”کلام الله ابراهیمی”در تشریح این خبر بیان داشت: با تشدید اقدامات پلیس در برخورد با قاچاق کالا، مأموران پاسگاه کوهسار و یگان امداد شهرستان هشترود، در سه راهی روستای تارقلی به یک دستگاه سواری پژو پارس به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق شدند انواع لوازم خانه (شیرجوش، پیتزابر، گوشت کوب برقی و انواع قوری و کتری برقی و …) و ۶ هزارو ۷۵۲ عدد قرص ماشین ظرفشویی خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کنند.

سرهنگ ابراهیمی خاطرنشان کرد: ارزش تقریبی کالاهای کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان هشترود در پایان با تأکید بر، برخورد قاطع پلیس با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز به منظور رونق و حمایت روز افزون از تولیدکنندگان داخلی در سطح جامعه افزود: در این راستا یک دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

منبع خبر: رکنـا