به گزارش زیرنویس به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های فلسطینی امروز جمعه از شهادت احمد بحر رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین در غزه بر اثر شدت جراحات ناشی از حمله رژیم صهیونیستی خبر دادند. بمباران اطراف بیمارستان المعمدانی از سوی دیگر جنگنده‌های اسرائیلی اطراف بیمارستان معمدانی در غزه را بمباران کردند. ۱۲۰ شهید در غزه از صبح […]

به گزارش زیرنویس به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های فلسطینی امروز جمعه از شهادت احمد بحر رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین در غزه بر اثر شدت جراحات ناشی از حمله رژیم صهیونیستی خبر دادند.

بمباران اطراف بیمارستان المعمدانی

از سوی دیگر جنگنده‌های اسرائیلی اطراف بیمارستان معمدانی در غزه را بمباران کردند.

۱۲۰ شهید در غزه از صبح امروز

خبرنگار خبرگزاری فلسطینی شهاب هم از شهادت ۱۲۰ نفر در غزه از صبح امروز خبر داد.

کشتار جدید در محله الزیتون

این در حالی است که تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی ظهر دیروز پنجشنبه مدرسه‌ای را در محله الزیتون در شهر غزه بمباران کردند که آوارگان فلسطینی در آنجا اسکان داده شدند. در این جنایت حدود ۴۰ نفر شهید و ده‌ها نفر دیگر مجروح شدند.

به دلیل بی‌خبری نیروهای امدادگر و رسانه‌ها از این جنایت، شمار زیای از مجروحان بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسیدند و شمار شهدا به ۷۰ نفر رسید.

تا ساعات اولیه بامداد امروز نیز مجروحان همچنان در حال جان دادن بودند و ساکنان این منطقه صدایشان نه به صلیب سرخ رسیده بود و نه به تیم‌های امداد و نجات.

سرانجام شماری از افراد حاضر در این منطقه صبح امروز به سختی و با وجود بمباران‌های گسترده خود را به خبرنگاران شبکه الجزیره رسانده و اعلام کردند که چنین جنایتی در محله زیتون اتفاق افتاده و ده‌ها نفر نیازمند کمک فوری هستند.

منبع: مـهر