به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه – به وقت ایران) در چارچوب دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی، در ورزشگاه سی‌جالاک هاروپات به مصاف تیم نیوکالدونیا رفتند و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد. تیم کشورمان در […]

- صعود نوجوانان ایران به یک هشتم نهایی با ایستادن در رده سوم گروه/ مراکش حریف بعدی نوجوانان ایران شد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (جمعه – به وقت ایران) در چارچوب دور سوم و پایانی مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی، در ورزشگاه سی‌جالاک هاروپات به مصاف تیم نیوکالدونیا رفتند و با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد.

تیم کشورمان در این مسابقه نمایشی سراسر هجومی ارائه کرد و در دقایق ۱۷ و ۳۴ توسط امیرمحمد رزاقی‌نیا به گل رسید. تیم نوجوانان ایران در ادامه دیدار هم به‌صورت کامل مسلط بود و در دقیقه ۷۶ با ضربه سر رضا غندی‌پور، اختلاف خود با نماینده اقیانوسیه را به سه گل رساند. البته این پایان کار نبود و تیم کشورمان در دقایق ۵+۹۰ و ۸+۹۰ توسط محمد عسکری و کسری طاهری به گل‌های چهارم و پنجم دست یافت.

در دیگر دیدار گروه C، تیم نوجوانان برزیل با نتیجه ۲ بر یک مقابل انگلیس به برتری رسید تا هر دوی این تیم‌ها به اضافه ایران شش امتیازی شوند. با توجه به برد‌های ۱۰ و ۹ گله انگلیس و برزیل برابر نیوکالدونیا، این دو تیم به‌خاطر تفاضل گل بهتر در رده‌های اول و دوم جدول گروه C قرار گرفتند و راهی یک هشتم نهایی شدند. ایران هم که برخلاف تیم‌های اول و دوم گروه نتوانست گل‌های زیادی به رقیب قعرنشین خود بزند، با شش امتیاز و به‌عنوان تیم سوم به جمع ۱۶ تیم پایانی راه یافت.

در صورتی که تیم سوم گروه C در جمع صعودکنندگان قرار می‌گرفت، باید مقابل یکی از تیم‌های صدرنشین گروه A یا B می‌کرد. تقابل تیم سوم گروه C با صدرنشین گروه B تنها در صورتی اتفاق می‌افتاد که تیم‌های سوم گروه‌های E، C، B و F به جمع ۱۶ تیم نهایی صعود کنند. با این حال تیم سوم گروه D یعنی ژاپن موفق به کسب شش امتیاز شده و قطعاً یکی از تیم‌های صعودکننده خواهد بود. پس سناریوی دوم رد شده و ایران به مصاف صدرنشین گروه A یعنی مراکش خواهد رفت.

دیدار تیم‌های ایران و مراکش از ساعت ۱۵:۳۰ روز سه‌شنبه اول آذر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا