به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران برنامه تجمع حمایت از کودکان غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در شهرستان‌های استان تهران در روز شنبه ۲۷ آبان ماه را تشریح کرد و گفت: این تجمع در اسلامشهر ساعت ۱۵ در مقابل سپاه ناحیه سید […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران برنامه تجمع حمایت از کودکان غزه و محکومیت جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در شهرستان‌های استان تهران در روز شنبه ۲۷ آبان ماه را تشریح کرد و گفت: این تجمع در اسلامشهر ساعت ۱۵ در مقابل سپاه ناحیه سید الشهدا این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در شهرقدس نیز تجمع حمایت از ملت فلسطین در میدان آزادی این شهرستان ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در وراین تجمع حمایت از کودکان غزه در مقابل مسجد جامع این شهرستان ساعت ۱۵:۳۰ و راهپیمایی از مسجدجامع ورامین به سوی میدان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

وی سپس از تجمع محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در آستان مقدس امامزاده عمادالدین رباط کریم خبر داد و گفت: این تجمع ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

محمودی اضافه کرد: در پردیس نیز تجمع حمایت از کودکان مظلوم فلسطین در فاز ۴ این شهرستان میدان فلسطین ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

وی در خصوص تجمع محکومیت جنایات اسرائیل در فیروزکوه نیز گفت: این تجمع ساعت ۱۱ صبح در شهرک ولیعصر (عج) جنب مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود.

محمودی گفت: این تجمع در فاز ۳ اندیشه، مقابل، مسجدجامع و مصلای‌امام‌علی (ع) ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

#پرند: فاز ۵ شهرک آفتاب، مدرسه شهید بهادری ساعت ۹:۳۰ صبح

#شهریار: از ابتدای خیابان ولیعصر (عج) تا میدان شهدای گمنام مقابل آستان مقدس امامزاده اسماعیل علیه السلام ساعت ۹:۳۰ صبح

#دماوند: تجمع در آموزشگاه صالح شهرستان دماوند ساعت ۱۰ صبح

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران

@shoraostantehran

منبع: مـهر