احمد نورالهی با تصمیم امیر قلعه‌نویی به همراه ۵ بازیکن دیگر در لیست ۲۳ نفره تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ قرار نگرفت. واکنش احمد نورالهی به این تصمیم موجب شد تا امیر قلعه‌نویی بعد از بازی رای به اخراج این بازیکن از اردوی تیم ملی دهد و نسبت به حضور او در اردوی […]

- یاغی جدید به اردو برمی‌گردد؟

احمد نورالهی با تصمیم امیر قلعه‌نویی به همراه ۵ بازیکن دیگر در لیست ۲۳ نفره تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ قرار نگرفت. واکنش احمد نورالهی به این تصمیم موجب شد تا امیر قلعه‌نویی بعد از بازی رای به اخراج این بازیکن از اردوی تیم ملی دهد و نسبت به حضور او در اردوی تیم ملی اعلام عدم نیاز کند! بدین ترتیب احمد نورالهی شانس همراهی تیم ملی در بازی با ازبکستان را از دست داد. قابل پیش بینی است امیر قلعه‌نویی برای اردوهای بعدی تیم ملی هم قید دعوت از این بازیکن را بزند.

اتخاذ این تصمیم از سوی امیر قلعه‌نویی با دفاع از سوی پیشکسوتان تیم ملی همراه شد. به طور مثال علی اصغر مدیرروستا این تصمیم را ستود و گفت اگر سرمربی تیم ملی تصمیم قاطعانه ای برای برخورد با این بازیکن نمی‌گرفت، بی‌نظمی و هرج و مرج در تیم ملی رواج پیدا می‌کرد.

شاید احمد نورالهی که در سال های اخیر بازی های متعددی برای تیم ملی انجام داد قابل پیش بینی نبود برای بازی با هنگ کنگ در لیست ۲۳ نفره تیم ملی جای نگیرد و این موجب رفتاری از سمت او شد که قابل پیش‌بینی نبود! با این حال بازیکن تحت هر شرایطی باید مطیع کادر فنی باشد و نمی‌شود به امیر قلعه‌نویی به خاطر اتخاذ این تصمیم ایراد گرفت چرا که سرمربی بهتر از هر کسی می‌داند برای رعایت نظم و انضباط در اردوی تیمش باید چه تصمیمی‌اتخاذ کند.

آیا احمد نورالهی اردوهای بعدی تیم ملی و شانس صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی را از دست داده است؟

پیش از پاسخ به این سوال باید گفت یک عذرخواهی از سوی احمد نورالهی می‌تواند به این سوء تفاهم پایان دهد و شانس همراهی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی این ارزش را دارد که بازیکن تیم ملی از رفتاری که داشته عذرخواهی کند.

منبع: خبـر ورزشی