مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیگیر جلسه فوری با وزیر ورزش
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیگیر جلسه فوری با وزیر ورزش

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دنبال برگزاری جلسه فوری با وزیر ورزش و جوانان است.

به گزارش زیرنویس، تنش بین بازیکنان و کادر فنی با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به اوج خود رسیده است تا هر کدام از دو طرف دنبال به کرسی نشاندن دیدگاه‌های خود در خصوص کسر جریمه ۱۰ درصد از قراردادهای فصل جاری اعضای تیم باشند.

رضا درویش پس از اینکه امضای سه تن از اعضای هیأت مدیره را برای جریمه ۱۰ درصدی اعضای تیم به دلیل کسب نتایج ضعیف در چند دیدار اخیر دریافت کرد بدون معطلی رسانه‌ای کرد تا با واکنش تند رختکن تیم روبرو شود و کار به اعتصاب تمرین نیز بکشد.

درویش قصد داشت پس از این اعتصاب واکنش جدی تری را با انجام مصاحبه علیه گل محمدی داشته باشد اما اطرافیان او مانع از این موضوع شدند. گل محمدی نیز قید مصاحبه علیه مدیرعامل را زد تا اینگونه آتش بس موقت برقرار شود. با این حال او و بازیکنان باتجربه دیگر علاقه‌ای به حضور درویش به عنوان مدیرعامل ندارند تا تلاش‌هایی برای رساندن دلایل خود به هیأت مدیره باشگاه و کیومرث هاشمی وزیر ورزش نیز داشته باشند.

همچنین درویش نیز تلاشی مضاعف برای جلسه با هاشمی دارد تا او را در جریان جزئیات رخدادهای اخیر قرار دهد تا اینگونه هر تلاشی را برای برکناری‌اش خنثی کند.

مدیرعامل پرسپولیس که چهارشنبه گذشته دیدار کوتاهی را با هاشمی داشت قرار است ظرف یکی دو روز آینده به دفتر کاری وزیر ورزش رفته و جلسه‌ای رسمی را برگزار کند. همچنین احتمال اینکه هیأت مدیره باشگاه نیز نشستی جداگانه با وزیر ورزش داشته باشند وجود دارد اما باید دید هاشمی که تا کنون قصد دخالت در امور مدیریتی پرسپولیس و استقلال را نداشته چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

آنچه در این تنش‌های جاری پرسپولیس مشاهده می‌شود کوتاه نیامدن هیچ یک از طرفین است تا شاید آشتی کنان صوری شبیه به آنچه خارج از مستطیل سبز بین علی خطیر و جواد نکونام به وجود آمد برای آنها نیز رقم بخورد تا یکسان شوند.

منبع: مـهر