ضرری که بنزما به همبازی خود زد
ضرری که بنزما به همبازی خود زد

عبدالرزاق حمدالله، ملی پوش مغربی در گلزنی برای باشگاهش الاتحاد عربستان ناکام است. حمدالله آخرین گل خود را با الاتحاد در بازی ال‌کلاسیکو مقابل الهلال در پنجمین دوره لیگ حرفه‌ای عربستان در ابتدای شهریور ماه به ثمر رساند و در این فصل از رقابت‌ها فقط ۵ بار موفق به گلزنی شده است. این اتفاق برای […]

- ضرری که بنزما به همبازی خود زد

عبدالرزاق حمدالله، ملی پوش مغربی در گلزنی برای باشگاهش الاتحاد عربستان ناکام است. حمدالله آخرین گل خود را با الاتحاد در بازی ال‌کلاسیکو مقابل الهلال در پنجمین دوره لیگ حرفه‌ای عربستان در ابتدای شهریور ماه به ثمر رساند و در این فصل از رقابت‌ها فقط ۵ بار موفق به گلزنی شده است.

این اتفاق برای مهاجم مغربی یک کابوس مالی است چرا که حمدالله بخش زیادی از اقلام مشوق‌ها و پاداش‌ها را که بالغ بر ۲۰ میلیون ریال در هر فصل بود را از دست می‌دهد.

شرح دریافتی این بازیکن با توجه به عملکردش به شرح زیر است: ۸.۲ میلیون برای هر فصلی که بازیکن قرارداد دارد. یک میلیون برای هر فصلی که بهترین گلزن لیگ شود و یک میلیون برای هر فصلی که در آن عنوان بهترین بازیکن را بدست می‌آورد.

۱۲۰ هزار ریال عربستان برای هر گلی که می‌زند و ۳.۳ میلیون ریال در صورت قهرمانی در لیگ، ۲ میلیون در صورت قهرمانی در سوپرجام، ۲ میلیون در صورت قهرمانی در جام پادشاهی و ۳ میلیون در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا. عبدالرزاق در ۶ دوره هفته لیگ (هشتم، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم و سیزدهم) گلزنی نکرده، در حالی که در هفته‌های ششم و هفتم حضور نداشت.

این فصل به نظر می‌رسد حمد الله سال مالی خوبی را سپری نکند در حالی که در خط حمله این تیم کریم بنزما وجود دارد و شانس گلزنی مهاجم مغربی کاهش چشمگیری داشته است.

باشگاه خبرنگاران