به گزارش زیرنویس، حسینعلی محمدی شیرکلایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران روز شنبه افزود :طغیان رودخانه “حاجی ماهرود” شهرستان نور به دنبال بارندگی شدید عصر روز گذشته سبب شده تا پنج دستگاه خودروی سواری را با خود برد که ۲ دستگاه تاکنون پیدا شده است. وی اظهارداشت: ۱۷ گروه‌های جست و جو و نجات از سازمان‌های […]

به گزارش زیرنویس، حسینعلی محمدی شیرکلایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران روز شنبه افزود :طغیان رودخانه “حاجی ماهرود” شهرستان نور به دنبال بارندگی شدید عصر روز گذشته سبب شده تا پنج دستگاه خودروی سواری را با خود برد که ۲ دستگاه تاکنون پیدا شده است.

وی اظهارداشت: ۱۷ گروه‌های جست و جو و نجات از سازمان‌های آتش نشانی و جمعیت هلال احمر استان مازندران در حال پیمایش مسیر رودخانه برای یافتن خودروهای مفقودی هستند که صبح امروز لاشه خودروی مفقودی حامل مادر و فرزند پیدا شد که پس از تلاش های فراوان مادر پیدا و شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: گروه های جست و جو و نجات همچنان در تلاش یافتن دیگر مفقودی سیل هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اضافه کرد : هشدارهای لازم در خصوص وقوع بارش‌های رگباری و احتمال وقوع سیلاب های محلی از طریق رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی اعلام شده بود که با وجود هشدارهای داده شده متاسفانه برخی افراد در کنار رودخانه و مسیل‌ها اتراق کرده بودند.

وقوع سیلاب به دنبال بارش شدید باران همراه با رعد و برق که از روز گذشته در مازندران آغاز شد، به بخش‌هایی از شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه در شرق این استان هم خسارت وارد کرد.

شهرستان نور در غرب مازندران قرار دارد.

منبع خبر: رکنـا