به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اتحادیه جهانی کشتی و کمیته بین‌المللی ورزش ناشنوایان هر دو سازمان را قادر می‌سازد تا با یکدیگر برای کمک به کشتی‌گیران ناشنوا در سراسر جهان برای شروع، شرکت و توسعه کشتی همکاری کنند. هم اتحادیه جهانی کشتی و و هم کمیته بین‌المللی ورزش ناشنوایان برای توسعه کشتی […]

امضای تفاهم نامه مسئولان UWW و ICSD برای ترویج کشتی در جهان
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، اتحادیه جهانی کشتی و کمیته بین‌المللی ورزش ناشنوایان هر دو سازمان را قادر می‌سازد تا با یکدیگر برای کمک به کشتی‌گیران ناشنوا در سراسر جهان برای شروع، شرکت و توسعه کشتی همکاری کنند.

هم اتحادیه جهانی کشتی و و هم کمیته بین‌المللی ورزش ناشنوایان برای توسعه کشتی برای زنان ناشنوا، جستجوی استراتژی‌های مشترک و ایجاد اقداماتی برای حفظ کشتی در برابر خطرات دوپینگ و خشونت تلاش خواهند کرد. UWW همچنین موافقت کرده است که برای آموزش مقامات همکاری کند.

 از آنجایی که المپیک‌های ناشنوایان، مسابقات قهرمانی جهان و سایر مسابقات از قبل برگزار شده است، UWW در آینده یک داور برای مسابقات فوق الذکر تعیین خواهد کرد. علاوه بر این، UWW و ICSD در سازماندهی کلینیک‌ها و سمینار‌ها برای مربیان، مربیان و داوران در طول مسابقات ICSD همکاری خواهند کرد.

این دو سازمان به ارتقای کیفیت تمرین کشتی و ایجاد خط مشی آموزش داوری برای محیط‌های ناشنوا اهمیت ویژه‌ای خواهند داد.

طبق تفاهم نامه امضا شده، مسابقات ICSD در تقویم بین المللی UWW جانمایی می‌شود، اتحادیه جهانی برنامه مسابقات را تنظیم می‌کند و با رعایت مقررات لازم، مجوز‌ها را برای تابستان اعطا می‌کند.

تمام کشتی‌گیران شرکت‌کننده در مسابقات ICSD تشویق می‌شوند تا مجوز معتبر UWW را برای سال جاری کسب کنند، به کشتی‌گیران در صورت بروز حادثه بیمه نیز ارائه می‌شود. اگر کشتی‌گیر فاقد مجوز اتحادیه جهانی کشتی باشد، مسئولیت دریافت بیمه کشتی‌گیر به عهده کشور عضو ICSD مربوطه است، زیرا UWW هیچ‌گونه مسئولیتی در صورت بروز حادثه نخواهد داشت.

تمام کشور‌های عضو ICSD توسط کمیته بین‌المللی ورزش ناشنوایان از این کنوانسیون مطلع خواهند شد، در حالی که فدراسیون جهانی کشتی خود را متعهد می‌سازد که ابزار‌های لازم را برای ارتقای کشتی در ساختار‌های ورزش ناشنوایان از طریق فدراسیون‌های ملی خود به کار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا