کارگری: پارالمپیک پیش رو است و انتخابات فدراسیون جانبازان و توان یابان باید زودتر برگزار شود
کارگری: پارالمپیک پیش رو است و انتخابات فدراسیون جانبازان و توان یابان باید زودتر برگزار شود

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، غفور کارگری در مورد حضور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه اظهار داشت: این مراسم برای حمایت از مردم غزه و فلسطین به خصوص کودکان و زنان برگزار شده و جامعه ورزشی هم با توجه به اینکه از روحیات پهلوانی بیشتری برخوردار هستند، سعی کردند حمایت های برجسته تر و […]

به گزارش خبرنگار ورزشی زیرنویس، غفور کارگری در مورد حضور در راهپیمایی حمایت از مردم غزه اظهار داشت: این مراسم برای حمایت از مردم غزه و فلسطین به خصوص کودکان و زنان برگزار شده و جامعه ورزشی هم با توجه به اینکه از روحیات پهلوانی بیشتری برخوردار هستند، سعی کردند حمایت های برجسته تر و درخشانتری داشته باشند.

وی ادامه داد: بر تک تک انسان ها به خصوص مسلمان ها واجب است که از هم نوعان خود حمایت کنند. وظیفه شرعی، ملی و اسلامی ما است که از مردم مظلوم غزه بخصوص کودکان، زنان و سالمندان که نقشی در این قضیه ندارند، حمایت کنیم. آمده ایم اعلام کنیم که جامعه ورزشی هم آمادگی دارد هر نوع کمکی که لازم است به مردم غزه انجام دهد. با این حمایت هایی که در سطح دنیا شاهدیم باید وحشی گری‌های رژیم سفاک صهیونیستی به پایان برسد و مردم غزه هم به آرامش و آسایش.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد رفتن اسبقیان به وزارت ورزش و اینکه تکلیف فدراسیون جانبازان و معلولان چه می‌شود، گفت: با توجه به تعدد رشته ها و حجم بالای کار این فدراسیون و اینکه در آستانه برگزاری پارالمپیک هستیم باید سریعتر این فدراسیون انتخاباتش برگزار و فرد مناسبی جایگزین اسبقیان شود تا کار لطمه نبیند.

کارگری در مورد اینکه گفته می شود پولادگر شاید به عنوان سرپرست انتخاب شود، گفت: من خبر ندارم و مهم این است که هماهنگی خوبی بین وزارت و کمیته ملی پارالمپیک وجود دارد و همه چیز به خوبی پیش می‌رود.

پایان پیام/

منبع: فارس