اعضای تیم ملی کشورمان که در دیدار اول خود مقابل هنگ کنگ در تهران با نتیجه ۴ بر صفر برنده شدند باید روز سه‌شنبه هفته جاری سی‌ام آبان ماه و ساعت ۱۸ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف تیم ازبکستان بروند. طبق اعلام فدراسیون فوتبال اعضای تیم ملی پس از پایان دیدار مقابل ازبکستان با […]

- ویزای ملی‌پوشان پرسپولیس برای سفر به ریاض آماده شد

اعضای تیم ملی کشورمان که در دیدار اول خود مقابل هنگ کنگ در تهران با نتیجه ۴ بر صفر برنده شدند باید روز سه‌شنبه هفته جاری سی‌ام آبان ماه و ساعت ۱۸ در ورزشگاه ملی تاشکند به مصاف تیم ازبکستان بروند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال اعضای تیم ملی پس از پایان دیدار مقابل ازبکستان با پرواز اختصاصی به کشورمان باز می‌گردند اما با توجه به برگزاری دیدار لیگ قهرمانان آسیا و حضور ملی پوشان پرسپولیس در جمع شاگردان امیر قلعه نویی قرار است اعضای چهارشنبه اول آذر از روز پنجشنبه دوم آذر ماه با حضور در محل برگزاری تمرین پرسپولیس خود را به یحیی گل محمدی معرفی کنند.

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد مدیران باشگاه از چندی قبل – پیش از قرار گرفتن گذرنامه پرسپولیسی ها در اختیار فدراسیون فوتبال برای سفر به ازبکستان – مقدمات سفر ملی‌پوشان پرسپولیس به کشور عربستان انجام شده و علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی زادگان و مهدی ترابی مشکلی از این بابت برای همراهی کاروان تیم پرسپولیس نخواهند داشت.

ناگفته نماند؛ پرسپولیس روز جمعه هفته جاری تهران را به قصد سفر به ریاض ترک می‌کند.

منبع: خبـر ورزشی