به گزارش زیرنویس از ایلام : مجید ولی زاده اظهار داشت: رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به ایلام در سفر دو روزه به استان از کارگاه های آموزشی مختلف بازدید و نیازها و فرصت های پیشروی  را رصد کرد. وی افزود: رایزنی با صنعت پتروشیمی به منظور افزایش همکاری با آموزش فنی و […]

به گزارش زیرنویس از ایلام : مجید ولی زاده اظهار داشت: رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به ایلام در سفر دو روزه به استان از کارگاه های آموزشی مختلف بازدید و نیازها و فرصت های پیشروی  را رصد کرد.

وی افزود: رایزنی با صنعت پتروشیمی به منظور افزایش همکاری با آموزش فنی و حرفه‌ای و ایجاد پیوست مهارتی برای صنایع از جمله دستاوردهای سفر معاون وزیر کار به استان ایلام بود.

مدیرکل آموزش و فنی حرفه ای ایلام توجه ویژه به فناوری های نوین در آموزش و تخصیص بودجه برای ایجاد کارگاههای مبتنی بر نیاز جامعه با هدف اشتغال پایدار برای جوانان از دیگر دستاوردهای سفر رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به استان عنوان کرد.

ولی زاده در ادامه از تداوم رایزنی برای گسترش نهضت ملی مهارت آموزی در استان خبر داد و بیان داشت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای ایلام آماده ارائه آموزش های مهارتی و تخصصی به متقاضیان است.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد مهارت آموزی گفت: بر اساس آمارها بیش از ۵۰ درصد افراد آموزش دیده جذب بازار کار و صاحب شغل می‌ شوند.

کوثر موسوی/ایلام 

منبع خبر: رکنـا