ماجرای ویدئوی لو رفته از مجید حسینی در کانادا که جنجالی شد + ویدئو
ماجرای ویدئوی لو رفته از مجید حسینی در کانادا که جنجالی شد + ویدئو

انتشار ویدئویی از حضور مجید حسینی در کانادا خبرساز شده است، فعال رسانه ای اصولگرا، استاد دانشگاه، مشاور رسانه ای سابق محمدباقر قالیباف در شهرداری و مدیر سابق گروه مجلات همشهری که در سال های اخیر به واسطه ی ادعاهای عدالتخواهانه و فساد ستیزانه اش به شهرت رسیده است.

به گزارش زیرنویس، طی روزهای گذشته ویدئویی از مجید حسینی منتشر شده که او را در کانادا نشان می دهد. در این ویدئو فرد فیلمبردار که از قرار معلوم او و مجید حسینی به خوبی یکدیگر را می شناسند، حضور حسینی در کانادا را با توجه به سوابق و اظهارات گذشته اش زیر سؤال می برد که حسینی در پاسخ ادعا می کند برای سر زدن به برادر و خانواده اش به کانادا سفر کرده است.

حسینی همچنین در پاسخ به فیلمبردار می گوید: «تو که روحانی بودی، چرا اینجایی؟». بعد از دقایقی بحث با فیلمبردار، حسینی با سوییچی که در دست دارد پشت فرمان خودروی لوکسی می نشیند و در حالی که محل را ترک می کند، فیلمبردار وی را دنبال و تهدید می کند.

 

انتشار این ویدئو از مجید حسینی که با انتقاداتش از سیستم سرمایه داری شناخته می شود، با انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است. او در سال ۹۸ هم در مصاحبه ای با وبسایت خبری «پارسینه» گفته بود آن ها که جامعه را به ویرانی کشاندند، فرزندان و خانواده شان را فرستاده اند کانادا و شش ماه سال را می روند آن سوی مرزها که یک زندگی استاندارد را تجربه کنند.

حسینی همچنین در آن مصاحبه از رامبد جوان به خاطر تولد فرزندش در کانادا انتقاد کرده و رفتار او را متناقض خوانده بود.

اما فرد فیلمبردار ویدئوی لو رفته از مجید حسینی در کانادا کیست؟

این فرد مجید رسولی مسئول سابق ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران است که اکنون پناهنده ی سیاسی در کانادا و مدیر شرکت ساختمانی در منطقه نورث ونکوور کانادا است.

مجید حسینی کانادا

مجید حسینی کانادا

اما این نخستین باری نیست که سفرهای خارجی مجید حسینی حاشیه ساز می شود.

در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ هم تصاویری از حضور مجید حسینی در دبی منتشر شد که به طور مخفیانه ثبت شده بودند. آن زمان نیز متفاوت بودن پوشش حسینی در داخل و خارج ایران و همینطور مغایر بودن ادعاهای عدالتخواهانه ی او با سبک زندگی مجللش مورد انتقاد قرار گرفت.

مجید حسینی کانادا

مجید حسینی پس از انتشار تصاویرش در دبی در پستی اینستاگرامی نوشت:

تخریب‌ها را در ایامی که پسرم در فشار بیماریست به اوج رساندند! در سفری که قبلا جهت گرفتن ویزای کانادا (به دعوت و هزینه و برای دیدن برادرم در کانادا) به دبی رفتم؛ از غذا خوردن من همراه همسر هم شاگردی سابقم؛ که انجا هر دو‌ به من کمک کردند؛ عکس‌هایی منتشر کردند. مافیای پزشکی! اینکه در همه احوال علیه من تخریب می‌کنید؛ یعنی جان به لبتان رسیده! آماده باشید! حرف‌های جدید دارم ! مافیا تخریب. پی نوشت: به رغم پی‌گیرهای برادر و همشاگردی‌ام؛ ویزای کانادا را نتوانستم بگیرم.

او همچنین در مصاحبه ای درباره ی واکنش ها به این تصاویر گفت: «چرا به دروغ بگویم نمی‌ توانم سفر خارجی بروم؟ مجید حسینی می‌ تواند سفر خارجی برود و تلاش می‌ کند بقیه مردم نیز بتوانند به این سفرها بروند‌.»

حسینی گفت: «من از جایگاهی که دارم متنفرم و بر علیه ساختاری صحبت می‌ کنم که اجازه می‌ دهد بتوانم زندگی بهتری نسبت به سایر مردم داشته باشم.»

مجید حسینی که از منتقدان نظام آموزشی و همینطور نظام پزشکی ایران است، ادعا کرد که چون نام افرادی که مدارس خصوصی لاکچری دارند را فاش کرده است برخی افراد به دنبال حاشیه سازی برای وی هستند.

با این حال، گفت که با افشاگری موافق است، زیرا افشاگری، قدرت حقیقت را نشان می‌ دهد که می‌ تواند تأثیرگذار باشد.

او در ادامه گفت: «تمام زندگی خصوصی من را منتشر کنید، من هم زندگی عمومی شما را منتشر می‌ کنم. چه کسی باید نظام مسکن که کمر مستأجران را شکسته است را افشا کند؟ چه کسی باید نام صاحبان بیمارستان های خصوصی را افشا کند؟ چه کسی باید عامل گرانی های اخیر را افشا کند؟ عکس من با زن بی‌ حجاب را منتشر می‌ کنند تا حواس مردم از ۴ میلیون نفر که به خاطر گرانی‌ ها گرسنه هستند را پرت کنند.»

بیوگرافی مجید حسینی

مجید حسینی متولد ۱۳۵۸ در مشهد است.

او که دارای دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران است، عضو هیأت علمی و استاد این دانشگاه نیز هست.

حسینی از مشاوران محمدباقر قالیباف در دوران ریاست وی در شهرداری تهران بوده‌ و از سال ۸۸ تا ۹۱ مدیریت گروه مجلات همشهری را بر عهده داشت. او در سال ۹۱ از مدیریت گروه مجلات همشهری برکنار شد. مجید حسینی همچنین از سال ۹۶ تا ۹۷ مدیرعامل باغ کتاب تهران بود.

وی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ به عنوان یکی از فعالان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی مشغول به کار بود.

مجید حسینی کانادا

مجید حسینی سابقه ی کاندیداتوری در انتخابات مجلس و شورای شهر تهران و همینطور انتشار چندین جلد کتاب را نیز دارد.

او در سال های اخیر از منتقدان جدی نظام آموزشی و مافیای پزشکی در وزارت بهداشت در ایران بوده و در برنامه های مختلف تلویزیونی و سخنرانی هایش انتقادات جنجالی خود را مطرح کرده است.

به عقیده ی مجید حسینی آموزش و پرورش در ایران از گذشته تاکنون هیچ تغییر و پیشرفتی نداشته و به بستری برای یکسان‌ سازی آدم‌ ها تبدیل شده که تنها می‌ تواند کارمند خوب تولید کند. او از منتقدان مافیای کنکور در ایران نیز هست.

مجید حسینی کانادا

حسینی همچنین معتقد است مافیای پزشکی در ایران باعث ایجاد مشکلات زیادی در سیستم درمانی کشور و توزیع نابرابر درآمد عظیم پزشکی شده است. او ایران را بهشت پزشکان متخصص می داند چرا که درآمد سالیانه ی پزشکان متخصص در ایران بسیار فراتر از درآمد پزشکان متخصص در کشورهایی همچون آمریکا و کانادا است.

او در بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام کرد با شکایت سازمان نظام پزشکی و به اتهام اهانت علیه جامعه پزشکی به ۶ ماه محرومیت از فعالیت رسانه‌ ای و پرداخت ۲۰ میلیون تومان جریمه ی نقدی محکوم شده است.

مجید حسینی ازدواج کرده و یک پسر دارد.

منبع:روزیاتو