به گزارش زیرنویس،  کلاهبرداری خودرویی در هرمزگان تاکنون بسیاری را گرفتار کرده و در تازه تربن کلاهبرداری خودرویی بزرگ در هرمزگان، درپی اعلام شکایت دو نفر در دادسرای عمومی وانقلاب بندرعباس مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی بنام سعید بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت. در تحقیقات مشخص شد متهم […]

به گزارش زیرنویس،  کلاهبرداری خودرویی در هرمزگان تاکنون بسیاری را گرفتار کرده و در تازه تربن کلاهبرداری خودرویی بزرگ در هرمزگان، درپی اعلام شکایت دو نفر در دادسرای عمومی وانقلاب بندرعباس مبنی بر کلاهبرداری از آنان توسط فردی بنام سعید بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

در تحقیقات مشخص شد متهم با طرح و نقشه قبلی و اعمال متقلبانه پس از جلب اعتماد ۲ مالباخته و تعدادی دیگر از شهروندان با اخذ مبالغ کلانی وجه نقد از آنان در قبال فروش خودرو، کلاهبرداری کرده و ضمن امتناع از تحویل خودرو، با تغییر محل سکونت و محل کار خود متواری شده است.

کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در شهرستان لارستان استان فارس شناسایی و او را به همراه یکی از همدستانش حین فرار با یک دستگاه خودروی پژو پارس دستگیر کردند.

متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی به عمل آمده به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان کلاهبرداری اعتراف کرد که تاکنون ۳۰ مالباخته شناسایی شده‌اند و تحقیقات پلیسی و قضایی در خصوص کشف دیگر کلاهبرداری‌های احتمالی توسط این متهم ادامه دارد.

منبع خبر: رکنـا