به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که ارتباط قسام با گروه‌های مکلف به نگهداری از اسیران صهیونیست قطع شده و سرنوشت این اسیران و گروه‌های مسئول نگهداری از آنان در هاله‌ای از ابهام است. از سوی دیگر مبارزان گردان‌های قسام موفق […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که ارتباط قسام با گروه‌های مکلف به نگهداری از اسیران صهیونیست قطع شده و سرنوشت این اسیران و گروه‌های مسئول نگهداری از آنان در هاله‌ای از ابهام است.

از سوی دیگر مبارزان گردان‌های قسام موفق شدند که پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب غرب نوار غزه در کمین خود گرفتار کنند و یک بمب ضدنفر را در میان نظامیان صهیونیست منفجر کند.

قسام اعلام کرد که مبارزان مقاومت از صبح امروز تاکنون ۱۷ جنگ‌افزار دشمن صهیونیستی را در محورهای نفوذ صهیونیست‌ها به نوار غزه به صورت کلی یا جزئی منهدم کرده‌اند.

پیش از این نیز منابع فلسطینی از موج جدید حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی خبر دادند. این منابع از شنیده‌شدن صدای آژیر خطر در تل‌آویو خبر دادند. گردان‌های قسام اعلام کرد که در پاسخ به کشتار غیرنظامیان در غزه، شهر اشغالی تل آویو را مجدداً آماج حمله موشکی قرار داده است. همچنین گردان‌های قسام بیان کرد که شهرک صهیونیستی «کیبوتس نیریم» و موضع نظامی «مارس» را موشک‌باران کرده است. گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که شهرک‌های صهیونیستی «بئیری»، «مفتاحیم» و پایگاه نظامی «تسیلم» را موشک‌باران کرده است.

منبع: مـهر