وحشت اسرائیلی‌ها از ادامه جنگ و فروپاشی به روایت واشنگتن‌پست
وحشت اسرائیلی‌ها از ادامه جنگ و فروپاشی به روایت واشنگتن‌پست

  روزنامه واشنگتن پست به نقل از برخی مسئولان اسرائیلی از جمله «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر نوشت: با پایان جنگ حماس نابود شده و دیگر هیچ تهدیدی از غزه وجود ندارد و اسرائیل هم در غزه نخواهد بود. واقعیت این است که اسرائیل تا کنون حتی تصور روشنی برای روز بعد در غزه ندارد. […]

- وحشت اسرائیلی‌ها از ادامه جنگ و فروپاشی به روایت واشنگتن‌پست

 

روزنامه واشنگتن پست به نقل از برخی مسئولان اسرائیلی از جمله «یوآف گالانت» وزیر جنگ رژیم اشغالگر نوشت: با پایان جنگ حماس نابود شده و دیگر هیچ تهدیدی از غزه وجود ندارد و اسرائیل هم در غزه نخواهد بود.

واقعیت این است که اسرائیل تا کنون حتی تصور روشنی برای روز بعد در غزه ندارد. از هر گونه راه حل سیاسی که به اسرائیل اجازه دهد ارتباط با غزه را قطع کند استقبال می کند.

نتانیاهو در ابتدای جنگ به شدت به حمله پیشگیرانه به حزب الله نزدیک شده بود. پیش بینی می کنیم که جنگ زمینی ۳ ماه طول بکشد و اگر بیشتر ادامه پیدا کند اقتصاد از هم می پاشد.

پیش بینی می کنیم که لشکرهای کوچکی تشکیل شود تا در زمان خروج مبارزان فلسطینی از تونل ها به آنها حمله کنند.

نتانیاهو: فشارهای بین‌المللی روی ما وجود دارد اما به جنگ ادامه می‌دهیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: از ما خواستند وارد غزه یا بیمارستان الشفا نشویم و آتش‌بس کنیم اما نپذیرفتیم. تا زمانی که اطمینان یابیم غزه تهدیدی برای اسرائیل نیست، دست از حمله برنخواهیم داشت. همه اعضای حماس بدون توجه به اینکه کجا هستند باید بمیرند.

منبع: اطلاعات انلاین