آلمان ۲ – ۳ ترکیه/ برلین به تصرف ترک‌ها درآمد
آلمان ۲ – ۳ ترکیه/ برلین به تصرف ترک‌ها درآمد

آلمان در دیداری دوستانه میزبان تیم ملی فوتبال ترکیه بود که این بازی در نهایت با برد ۳-۲ ترکیه و شاگردان مونتلا به پایان رسید.   کای هاورتس (۵)، نیکلاس فولکروگ (۴۹) برای آلمان گل زدند و کادی اوعلو (۳۸)، کنان ییلدیز (۲+۴۵)، یوسف ساری (۷۱) هم گل‌های ترکیه را به ثمر رساندند. از حواشی […]

- آلمان ۲ - ۳ ترکیه/ برلین به تصرف ترک‌ها درآمد

آلمان در دیداری دوستانه میزبان تیم ملی فوتبال ترکیه بود که این بازی در نهایت با برد ۳-۲ ترکیه و شاگردان مونتلا به پایان رسید.  

کای هاورتس (۵)، نیکلاس فولکروگ (۴۹) برای آلمان گل زدند و کادی اوعلو (۳۸)، کنان ییلدیز (۲+۴۵)، یوسف ساری (۷۱) هم گل‌های ترکیه را به ثمر رساندند.

از حواشی جالب این بازی، حضور پررنگ هواداران تیم ملی ترکیه در برلین بوده است. از ۵۰ سال گذشته تا به امروز، کشور آلمان پذیرای تعداد زیادی مهاجر ترکیه‌ای بوده است. برخی از بازیکنان تیم ملی آلمان هم مثل ایلکای گوندوگان از اصالتی ترکیه‌ای برخوردارند.

این حضور به قدری پررنگ بوده است که به گزارش کیکر، صدای تشویق هواداران تیم ملی ترکیه در استادیوم المپیک برلین از هواداران تیم ملی آلمان بلندتر است و حتی در بسیاری از مواقع بازیکنان آلمانی در زمان پا به توپ شدن، توسط تماشاگران هو می‌شدند.

باشگاه خبرنگاران