به گزارش زیرنویس، شبکه المیادین شامگاه شنبه گزارش داد: پایگاه آمریکایی «التنف» واقع در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن بار دیگر با استفاده از پهپاد مورد هدف قرار گرفت. بر اساس این گزارش، پهپادهای مذکور موفق شدند برفراز پایگاه آمریکایی التنف پرواز کرده و آن را هدف حمله‌های خود قرار دهند. در همین ارتباط، […]

به گزارش زیرنویس، شبکه المیادین شامگاه شنبه گزارش داد: پایگاه آمریکایی «التنف» واقع در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن بار دیگر با استفاده از پهپاد مورد هدف قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، پهپادهای مذکور موفق شدند برفراز پایگاه آمریکایی التنف پرواز کرده و آن را هدف حمله‌های خود قرار دهند.

در همین ارتباط، گروه مقاومت اسلامی عراق دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای با پذیرفتن مسئولیت این حمله ضد مواضع آمریکایی‌ها در سوریه اعلام کرد که مجاهدین مقاومت اسلامی عراق در پاسخ به جنایات دشمن علیه مردم ما در غزه، پایگاه اشغالگران آمریکایی التنف در سوریه را با پهپاد هدف قرار دادند که مستقیماً به هدف اصابت کرد.

پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق طی چند هفته اخیر، چندین بار مورد حمله موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند.

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حمله‌ها به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

در همین راستا، لری جانسون، تحلیلگر سابق آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) اذعان کرده است که سربازان آمریکایی به دلیل حمله‌های مداوم به پایگاه‌های نیروهای آمریکایی در خاورمیانه کشته می‌شوند.

وی گفت: آنها دائماً در معرض حمله‌های راکتی و پهپادی هستند. ارتش آمریکا متحمل تلفاتی شده است، اما آنها را فاش نمی‌کند.

منبع: مـهر