به گزارش زیرنویس به نقل از انتخاب، بر اساس ابلاغیه رئیس سازمان اداری و اســتخدامی بر مبنای بخشــنامه معاون اول رئیس‌جمهور، به مناسبت هر یک از اعیـاد مذهبی و روزهای خـاص، به کارکنان دولت یک میلیون تومان پاداش پرداخت می‌شود. نیمه آبان ماه اصلاح پرداخت‌های مناسبتی و رفاهی در مصوبه ضوابط اجرایی مزایای جانبی کارکنان […]

به گزارش زیرنویس به نقل از انتخاب، بر اساس ابلاغیه رئیس سازمان اداری و اســتخدامی بر مبنای بخشــنامه معاون اول رئیس‌جمهور، به مناسبت هر یک از اعیـاد مذهبی و روزهای خـاص، به کارکنان دولت یک میلیون تومان پاداش پرداخت می‌شود.

نیمه آبان ماه اصلاح پرداخت‌های مناسبتی و رفاهی در مصوبه ضوابط اجرایی مزایای جانبی کارکنان دستگاه‌های اجرایی از سوی رئیس سازمان اداری و استخدامی به کلیه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده بود.

لازم به ذکر است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در جریان امضای مصوبه مــزد ۱۴۰۲به نمایندگان کارگری در شــورای عالی کار متعهد شد که اگر در طول سال، حقوق کارمندان افزایش یافت، نسبت به افزایش دستمزد کارگران نیز اقدام شود.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این موضـوع مصداق افزایش حقوق کارمندان دولت می‌باشد؟ در این صورت بایستی منتظر افزایش حقوق کارگران هم بود.