به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر شنبه در مراسم بازگشایی دانشگاه فرهنگیان دشتستان اظهار داشت: از همه کسانی که باعث شدند تا دانشگاه فرهنگیان بار دیگر فعالیت خود را در دشتستان دنبال کند تقدیر می‌کنیم که این کار جهادی و بزرگ را به ثمر رساندند. نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: […]

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر شنبه در مراسم بازگشایی دانشگاه فرهنگیان دشتستان اظهار داشت: از همه کسانی که باعث شدند تا دانشگاه فرهنگیان بار دیگر فعالیت خود را در دشتستان دنبال کند تقدیر می‌کنیم که این کار جهادی و بزرگ را به ثمر رساندند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از دانشگاه‌ها پول را از مردم می‌گیرند و دانش و علم و مهارتی به آنها اضافه نمی‌کنند و در آینده شغلی هم برای دانشجویان وجود ندارد.

وی با بیان اینکه باید دقت کافی را در انتخاب رشته و دانشگاه داشته باشیم تصریح کرد: برای موفقیت نیازی نیست که حتماً به دانشگاه برویم بلکه یک نیروی ماهر می‌تواند اشتغال بهتر و راحت‌تری داشته باشد.

رضایی به جایگاه ویژه دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و دانشگاه فرهنگیان با حفظ کیفیت توسعه یابد. دانشجویان در این دانشگاه آموزش تخصصی می‌بینند و پس از فراغت از تحصیل هم جذب کار می‌شوند.

وی با بیان اینکه در برنامه هفتم توسعه از گسترش و توسعه دانشگاه فرهنگیان حمایت کرده‌ایم تصریح کرد: باید به جایی برسیم که همه نیازهای آموزش و پرورش از دانشگاه فرهنگیان تأمین شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی به کمبود معلم اشاره کرد و افزود: در این ماه‌ها شاهد تلاش‌های گسترده‌ای بودیم تا کلاس‌های درس خالی نماند.

منبع: مـهر