حسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص آخرین شرایط تیم وزنه‌برداری جوانان اظهار کرد: تیم جوانان ما با نفرات کامل به رقابت‌های جهانی رفته اند که امیدوارم در آنجا بتوانیم هم شاهد کسب مدال باشیم و هم اینکه روی سکوی تیمی قرار بگیریم. بالاخره در بخش جوانان هم سرمایه […]

- فوق سنگین‌های تیم ملی ما را در هر رقابتی امیدوار می‌کنند / امیدوارم سه سهمیه المپیک کسب کنیم

حسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص آخرین شرایط تیم وزنه‌برداری جوانان اظهار کرد: تیم جوانان ما با نفرات کامل به رقابت‌های جهانی رفته اند که امیدوارم در آنجا بتوانیم هم شاهد کسب مدال باشیم و هم اینکه روی سکوی تیمی قرار بگیریم. بالاخره در بخش جوانان هم سرمایه گذاری صورت گرفته و هم اینکه استعداد‌های خوبی شناسایی شده تا ان شاالله همین نفرات در آینده به بدنه تیم ملی اضافه شوند.

وی درباره شرایط تیم ملی بزرگسالان گفت: فعلا بچه‌ها چند روزی است بنا به تصمیم کادرفنی اردوی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند و برای مسابقات قطرکاپ و همچنین قهرمانی آسیا ازبکستان آماده می‌شوند. خوشبختانه شرایط بدی ندارند و رفته رفته می‌توانند از لحاظ رکوردی به وضعیت مطلوب خودشان را برسانند.

رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری درباره وضعیت ملی پوشان برای حضور در المپیک عنوان کرد: تا المپیک هنوز چند ماهی زمان باقی مانده هر چند که بچه‌ها در داخل اردو‌ها حضور دارند. بالاخره باید بتوانیم از میان نفرات در اوزان مختلف سه سهمیه به دست بیاوریم تا پس از آن روی آن‌ها برنامه‌ریزی شود تا بتوانند در المپیک تابستانی بهترین نتیجه و مدال را کسب کنند.

رضازاده درباره آخرین وضعیت پولادمردان در دسته فوق سنگین گفت: خداراشکر در این بخش دستمان باز است به طوری که علی داوودی، آیت شریفی و علیرضا یوسفی نفرات ما را در فوق سنگین تشکیل می‌دهند و ما را خیلی امیدوار به درخشش در هر رقابتی کرده اند. اکنون بچه‌ها در حال تمرین کردن برای حضور در عرصه‌های مختلف بین المللی پیش از المپیک هستند تا یک اتفاق خوب را شاهد باشیم. علی داوودی کسی است که در توکیو به عنوان نایب قهرمانی رسیده هر چند که اکنون کار بسیار سختی دارد، زیرا در این وزن چند وزنه بردار شاخص و قدر حضور دارند که کار را برای او سخت می‌کنند. باز امیدواریم علی یک رقابت خوبی با این عنوان داران داشته باشد تا در پایان یک مدال زرین برای ایران به دست بیاورد.

او در پایان در مورد عدم دعوت کیانوش رستمی به اردوی تیم ملی اظهار کرد: این تصمیم کادرفنی بوده که او به تیم ملی دعوت نشود چرا که کیانوش نتوانست به رکورد مجموعه‌ای که برایش در نظر گرفته بودند برسد. همه می‌دانیم این ورزشکار کسی است که دارای دو مدال طلا و نقره المپیک بوده و همچنین صاحب مقام قهرمانی جهان شده و بهتر از هر کسی دیگر به وضعیت این روز‌های خودش اشراف دارد.‌ای کاش راه را بهتر پیش می‌گرفت تا این اتفاقات برایش پیش نیاید.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا