حمید اسلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص شرایط خود در این روز‌ها اظهار کرد: شرایطم بد نیست و برای مسابقات بین المللی که اسفند ماه سال جاری در دبی امارات برگزار می‌شود آماده می‌شوم. این رویداد هر ساله زیر نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک صورت می‌گیرد و از سطح بالایی […]

- هدفم کسب سهمیه پارالمپیک است/ امیدوارم حمایت‌ها منجر به مدال در پاریس شود

حمید اسلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در خصوص شرایط خود در این روز‌ها اظهار کرد: شرایطم بد نیست و برای مسابقات بین المللی که اسفند ماه سال جاری در دبی امارات برگزار می‌شود آماده می‌شوم. این رویداد هر ساله زیر نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک صورت می‌گیرد و از سطح بالایی هم برخوردار است چرا که در آن بیش از صد کشور شرکت می‌کنند.

وی افزود: امیدوارم بتوانم در آنجا با عملکردی خوب هم یک رکورد خوب بر جای بگذارم و هم اینکه به سهمیه مسابقات جهانی ژاپن برسم. زیرا اگر نروم دیگر شانسی برای پارالمپیک نخواهم داشت. پس از آن هم تمام تلاش و هدفم رسیدن به کسب سهمیه پارالمپیک در همین ژاپن خواهد بود. خداراشکر شرایطم روز به روز بهتر می‌شود و از لحاظ بدنی هم در آمادگی نسبی قرار دارم.

این دارنده مدال جهانی با اشاره به اینکه حمایت‌ها خوب است، گفت: جا دارد بابت حمایت‌هایی که از بنده صورت می‌گیرد کمال تشکر و قدردانی را از سعید صباحی مدیرعامل شرکت کارا ماشین داشته باشم. تاکنون با درایت او دو مرحله اردو برایم در استان‌های اردبیل و تهران تدارک دیده شده و قرار بر این است این حمایت‌ها تا پیش از پارالمپیک همچنان از من ادامه داشته باشد تا بتوانم با مدال و رکورد شکنی باعث خوشحالی این عزیزان شوم. از حق هم نباید گذشت حسن شیرقوی هم تا حد امکان به بنده لطف و عنایت داشته است.

اسلامی تصریح کرد: از طرف دیگر هم مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان به بنده قول مساعد داده‌اند که به شکل خوبی من را مورد حمایت قرار بدهند تا این حمایت‌ها منجر به کسب مدال و همچنین بالابردن پرچم ایران در پاریس شود. در پایان هم بابت کسب سهمیه پارالمپیک توسط تیم گلبال به رییس فدراسیون نابینایان تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم این درخشش‌ها همچنان تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا