لاپوشانی یا گاف؛ اعتراض سپاهان در مهر ماه رد شده بود
لاپوشانی یا گاف؛ اعتراض سپاهان در مهر ماه رد شده بود

باشگاه سپاهان حدود ۱۷ روز قبل در پرونده دیدار با الاتحاد محکوم شد و بازی ۳ بر صفر به سود الاتحاد اعلام شد، اما باشگاه سپاهان مدعی بود که به این رای اعتراض کرده است. اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد نامه‌ای به تاریخ ۱۳ مهر از AFC به فدراسیون ارسال و رونوشت آن را […]

- لاپوشانی یا گاف؛ اعتراض سپاهان در مهر ماه رد شده بود

باشگاه سپاهان حدود ۱۷ روز قبل در پرونده دیدار با الاتحاد محکوم شد و بازی ۳ بر صفر به سود الاتحاد اعلام شد، اما باشگاه سپاهان مدعی بود که به این رای اعتراض کرده است.

اسنادی منتشر شده که نشان می‌دهد نامه‌ای به تاریخ ۱۳ مهر از AFC به فدراسیون ارسال و رونوشت آن را به باشگاه سپاهان داده شده است.

در این نامه آمده: «ما تأیید می‌کنیم که باشگاه (سپاهان)، الزامات رسمی بند ۶۳.۲ آیین‌نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۴-۲۰۲۳ را برآورده نکرده است. طبق همین بند، اعتراض باشگاه سپاهان رد می‌شود. این تصمیم، نهایی بوده و قابل تجدید نظرخواهی نیست.»

در بند ۶۳.۲ آمده: اعتراض برای معتبر تلقی شدن، باید به‌صورت کتبی (با استفاده از فُرم مناسب اعتراض که دبیرخانه AFC صادر می‌کند) به ناظر تعیین‌شده کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دیدار مربوطه، دو ساعت پس از پایان بازی ارائه شود.

همچنین ظرف ۲۴ ساعت بعد از خاتمه بازی، باید گزارش کامل کتبی (شامل یک رونوشت از فُرم اصلی اعتراض) به دبیرخانه AFC فرستاده و هزینه غیرقابل بازگشت هزار دلار آمریکا (بدون احتساب هزینه‌های بانکی) باید ظرف ۲۴ ساعت پس از پایان مسابقه، به حساب بانکی معرفی شده توسط دبیرخانه واریز شود.

باشگاه خبرنگاران