داوید دخئا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، پیشنهاد ۵۰۰ هزار پوندی (۶۲۳ هزار دلار) هفتگی النصر را رد کرده است. اعتقاد بر این است که همسر این بازیکن تمایلی به نقل مکان به عربستان سعودی ندارد. در عوض اینطور به نظر می‌رسد که این بازیکن ۳۳ ساله علاقه‌مند به پیوستن به مسی در اینترمیامی است که هم‌تیمی‌های […]

النصر, النصر عربستان, داوید دخئا, دروازه‌بان سابق منچستریونایتد - دروازه‌بان اسپانیایی پیشنهاد بازی در کنار رونالدو را رد کرد

داوید دخئا، دروازه‌بان سابق منچستریونایتد، پیشنهاد ۵۰۰ هزار پوندی (۶۲۳ هزار دلار) هفتگی النصر را رد کرده است. اعتقاد بر این است که همسر این بازیکن تمایلی به نقل مکان به عربستان سعودی ندارد. در عوض اینطور به نظر می‌رسد که این بازیکن ۳۳ ساله علاقه‌مند به پیوستن به مسی در اینترمیامی است که هم‌تیمی‌های سابقش در اسپانیا، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا نیز در آنجا حضور دارند.

دخئا از زمانی که یونایتد را ترک کرد بدون باشگاه مانده است. او که زمانی به عنوان بهترین دروازه‌بان جهان شناخته می‌شد، در سالهای اخیر دچار افت شد و در یافتن باشگاه جدید ناکام ماند. انتقال به والنسیا نیز گزینه دیگری برای اوست اما باشگاه اسپانیایی دچار مشکلات مالی شده و شاید نتواند از پس هزینه دخئا بربیاید.

همچنین شایعاتی مبنی بر بازگشت دخئا به اولدترافورد به گوش می‌رسد. یونایتد ممکن است در ژانویه آندره اونانا را در اختیار نداشته باشد چراکه دروازه‌بان کامرونی برای بازی در جام ملت‌های آفریقا آماده خواهد شد. اریک تن‌هاخ شاید به دنبال این باشد تا دخئا را برای مدت کوتاهی به تیم برگرداند.

مقصد بعدی دخئا قابل حدس نیست اما چیزی که مشخص شده این است که پیوستن او به رونالدو در النصر بعید است.

منبع: خبـر ورزشی