به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، امروز تمرین سبکی را به دلیل دیدار دوستانه فردا در هوای پائیزی تهران برگزار کردند. پیش از شروع تمرین، یحیی گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و شرایط تمرینات و برنامه‌های پیش رو را برای آن‌ها تشریح نمود. […]

برگزاری تمرین یکشنبه سرخپوشان در حضور دو میهمان پرسپولیسی
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، امروز تمرین سبکی را به دلیل دیدار دوستانه فردا در هوای پائیزی تهران برگزار کردند.

پیش از شروع تمرین، یحیی گل‌محمدی دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و شرایط تمرینات و برنامه‌های پیش رو را برای آن‌ها تشریح نمود.

تمرین با انجام راندو در قالب سه گروه آغاز شد. در بخش‌های بعدی، مرور کار‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند در دستور کار قرار گرفت. تمرین یکشنبه، یک ساعت به طول انجامید.

ملی‌پوشان غایبان تمرینات هستند و وحید امیری هم به دلیل مصدومیت، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهد. سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام مراحل تمرین شرکت و حضوری فعال داشتند.

حسین بادامکی معاون امور ورزشی باشگاه امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و با اعضای تیم دیدار و گفتگو کرد. بابک حاتمی بازیکن اوایل دهه ۹۰ تیم پرسپولیس نیز با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی، با اعضای تیم خوش و بش کرد و برای آن‌ها در ادامه مسابقات، آرزوی موفقیت نمود.

تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (دوشنبه) در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم نساجی مازندران خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا