به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، دومین مرحله رقابت‌های کاراته وان ایران در سالجاری (رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از شنبه هفته آینده ۴ آذرماه در تالار ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز می‌شود. این برای […]

برگزاری دومین مرحله رقابت‌های کاراته وان ۱۴۰۲ در تالار ۱۲ هزار نفری آزادی
به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، دومین مرحله رقابت‌های کاراته وان ایران در سالجاری (رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از شنبه هفته آینده ۴ آذرماه در تالار ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز می‌شود.

این برای نخستین بار در سال‌های اخیر است که مسابقات کاراته در تالار ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد. در رقابت‌های این دوره در بخش انفرادی ۳۰۱۳ کاراته کا و ۲۴ تیم در بخش کاتا تیمی روی تاتامی می‌روند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ و مسابقات کاراته، این مسابقات به مدت ۸ روز برگزار می‌شود. از شنبه تا سه شنبه (۴ تا ۷ آذرماه) رقابت‌ها در بخش پسران و از چهارشنبه تا شنبه (۸ تا ۱۱ آذرماه) مسابقات در بخش دختران برگزار می‌شود.

مرحله نخست مسابقات کاراته وان ۱۴۰۲ در کرمانشاه برگزار شد که در دو بخش پسران و دختران تیم تهران عنوان قهرمانی را بدست اورد.

مسابقات کاراته وان ۱۴۰۲ چهارمین دوره برگزاری این رقابت هاست که همه ساله در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا