به گزارش زیرنویس، سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شیروان اظهارکرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر صنعتی و توهم‌زا توسط فردی در فضای مجازی تلگرام، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.  وی گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده مبارزه با مواد مخدر و پلیس فتا پس از چندین روز تحقیقات […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ مجید یگانه پور فرمانده انتظامی شیروان اظهارکرد: با کسب خبری مبنی بر توزیع گسترده مواد مخدر صنعتی و توهم‌زا توسط فردی در فضای مجازی تلگرام، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده مبارزه با مواد مخدر و پلیس فتا پس از چندین روز تحقیقات نامحسوس مخفیگاه متهم را در سطح شهر  شناسایی و با هماهنگی قضائی برای دستگیری او وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شیروان با اشاره به اینکه در این عملیات ضربتی ضمن دستگیری این سوداگر‌ مرگ در بازرسی از مخفیگاهش مقدار یک کیلو و پانصد گرم مواد مخدر سنتی و توهم‌زا کشف گردید، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مقابله با پدیده شوم اعتیاد وظیفه‌ای همگانی است از شهروندان خواست، ضمن نظارت مستمر بر رفتار فرزندان خود در صورت اطلاع از توزیع و مصرف مواد در محله خود موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

 

منبع خبر: رکنـا