نحسی فیفادی دامن بارسلونا را هم گرفت/ ستاره جوان رباط پاره کرد
نحسی فیفادی دامن بارسلونا را هم گرفت/ ستاره جوان رباط پاره کرد

تیم ملی اسپانیا در آخرین دیدارش از چارچوب مقدماتی یورو ۲۰۲۴ به مصاف گرجستان رفت که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. البته این پیروزی برای لاروخا و به خصوص هواداران بارسلونا بسیار گران تمام شد. در دقیقه ۲۴ بازی، گاوی در کنار خط قصد داشت توپ را استپ کند، اما زانویش به […]

- نحسی فیفادی دامن بارسلونا را هم گرفت/ ستاره جوان رباط پاره کرد

تیم ملی اسپانیا در آخرین دیدارش از چارچوب مقدماتی یورو ۲۰۲۴ به مصاف گرجستان رفت که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. البته این پیروزی برای لاروخا و به خصوص هواداران بارسلونا بسیار گران تمام شد.

در دقیقه ۲۴ بازی، گاوی در کنار خط قصد داشت توپ را استپ کند، اما زانویش به عقب رفت و پیچ خورد. او بلافاصله زانویش را گرفت و درخواست کمک کرد. سپس به بیرون از زمین رفت و منتظر کادر پزشکی ماند. پس از معاینه مشخص شد که او نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و اویهان سانست به جای او به بازی آمد.

چشمان گریبان ستاره جوان اسپانیا نشان می‌داد که مصدومیت او کاملا جدی است و هنوز بازی تمام نشده بود که نشریه آاس اندک امید هواداران بارسلونا و اسپانیا را ناامید و اعلام کرد که رباط صلیبی این ستاره جوان پاره شده است. تا این بازیکن هم به مصدومان پرتعداد مسابقات فیفادی اضافه شود.

طبق ادعای آ اس، این هافبک جوان علاوه بر ادامه فصل، مسابقات یورو ۲۰۲۴ و البته المپیک ۲۰۲۴ را هم از دست داد.

باشگاه خبرنگاران