آلکاراز دومین بازیکن پردرآمد در سال ۲۰۲۳
آلکاراز دومین بازیکن پردرآمد در سال ۲۰۲۳

به گزارش زیرنویس، کارلوس آلکاراز دومین بازیکنی است که در این فصل جایزه ۸ رقمی دریافت می کند. این بازیکن تنیس اسپانیایی در این راه به نواک جوکوویچ ملحق شد و ۱۰ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۴۳۱ دلار به دست آورد و پس از ستاره صرب که بیشترین درآمد را دارد، در رده دوم […]

به گزارش زیرنویس، کارلوس آلکاراز دومین بازیکنی است که در این فصل جایزه ۸ رقمی دریافت می کند. این بازیکن تنیس اسپانیایی در این راه به نواک جوکوویچ ملحق شد و ۱۰ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۴۳۱ دلار به دست آورد و پس از ستاره صرب که بیشترین درآمد را دارد، در رده دوم قرار گرفت. 

این اتفاق برای دومین بار در دوران حرفه‌ای آلکاراز رخ داده است. جوایز او سال گذشته از مرز ۱۰ میلیون دلار در یک فصل عبور کرد. در سال ۲۰۲۲، آلکاراز اولین نوجوان در تاریخ تنیس بود که در یک فصل حداقل ۱۰ میلیون دلار جایزه به دست آورد و در هر دو تور در صدر جدول قرار گرفت. امسال با وجود از دست دادن یکی از چهار گرند اسلم به دلیل مصدومیت، او رقم بیشتری کسب کرده است.

آلکاراز در فصل ۲۰۲۳ از ۷۷ مسابقه ۶۵ پیروزی کسب کرده است. وی ۸ پیروزی بیشتر از فصل قبل داشته است. این تنیسور ۲۰ ساله فصل را با عنوان دومی به پایان برد. 

پایان پیام/





منبع: فارس