یکی از راه های دیده شدن در سراسر جهان توسط میلیون ها کاربر، طراحی سایت است. اگر هر صاحب کسب و کاری برای خود یک سایت اختصاصی طراحی کند و در آن به نمایش محصولات و خدمات خود بپردازد، می تواند برند خود را در کمترین زمان ممکن به میلیون ها نفر بشناساند. اما طراحی […]

- بهترین شرکت طراحی سایت

 یکی از راه های دیده شدن در سراسر جهان توسط میلیون ها کاربر، طراحی سایت است. اگر هر صاحب کسب و کاری برای خود یک سایت اختصاصی طراحی کند و در آن به نمایش محصولات و خدمات خود بپردازد، می تواند برند خود را در کمترین زمان ممکن به میلیون ها نفر بشناساند. اما طراحی سایت خود مقوله ی پیچیده ای است که خیلی از صاحبین کسب و کار نمی دانند باید چه کار کنند و به کدام شرکت مراجعه کنند تا برای آن ها یک سایت حرفه ای طراحی کنند. در این مطلب قصد داریم چند مورد از بهترین شرکت های طراحی سایت ایرانی را به شما معرفی کنیم تا با خیالی راحت کار خود را به آن ها بسپارید. با ما همراه باشید.

چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟

همان طور که می دانید طراحی سایت می تواند روی وجه کاری هر کسب و کاری تاثیر فوق العاده بگذارد. اما درک این موضوع کافی نیست و صاحب کسب و کار باید شرکتی را انتخاب کند که بتواند به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی یک سایت طراحی کند. امروزه در ایران شرکت های بسیار زیادی به وجود آمدند که هر کدام از آن ها به نوبه خود در این زمینه مشغول فعالیت هستند اما در بین هزاران شرکتی که وجود دارد، انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه ای واقعا کار سختی است. برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت خوب و حرفه ای شما باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • شرکتی را انتخاب کنید که به ایده های شما گوش دهد و براساس درخواست ها و انتظارات شما، سایت را طراحی کند. اگر شرکت منتخب برای ایده های شما ارزشی قائل نیست، باید در انتخاب خود تجدید نظر کنید.
  • شرکت طراحی سایت باید در کنار این که به ایده های شما اهمیت می دهد، خود هم ایده های جذاب و تازه ای ارائه دهد تا با هماهنگی یک دیگر بتوانید یک سایت جذاب و حرفه ای طراحی کنید.
  • شما به یک وب سایت دهن پر کن نیاز نخواهید داشت بلکه وب سایتی می خواهید که کارآمد و تاثیر گذار باشد. برای داشتن چنین وب سایتی باید شرکتی را انتخاب کنید که دارای بخش بازاریابی است. تیم های طراحی و بازاریابی در کنار هم می توانند یک وب سایت فوق العاده و پر بازده برای شما طراحی کنند.
  • شرکت منتخب شما باید نام وب سایت های فعال و پر بازدید هم در سابقه کاری آن ها بدرخشد. هیچ چیز بیشتر از نمونه کارهای جذاب نمی تواند حرفه ای بودن یک شرکت را به شما نشان دهد.
  • موضوع آخری هم که باید در این شرکت ها به آن توجه کنید بحث قدمت و سابقه کاری یک شرکت طراحی سایت است. بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که می دانید سال های طولانی مشغول به فعالیت هستند.

معرفی شرکت های برتر ایرانی

در این بخش چند مورد از برترین شرکت های طراحی سایت ایرانی را به شما معرفی می کنیم:

وب سیما

شرکت طراحی سایت وب سیما یکی از بهترین و حرفه ای ترین شرکت های طراحی سایت در ایران است که در سال ۱۳۹۱ تاسیس شده است. این شرکت با بهره گیری از چند تیم قوی و خلاق و متخصص توانسته فعالیت خود را به صورت بین المللی شروع کند و به موفقیت های بزرگی دست یابد. وب سیما که خود را آژانس خلاقیت معرفی می کند، توانست خیلی زود خود را در فهرست ۱۰ شرکت طراحی سایت برتر ایرانی جای دهد.

وب رمز

شرکت طراحی سایت وب رمز در سال ۱۳۸۱ تاسیس شده که هدف این شرکت از ابتدا ارائه خدماتی با کیفیتی بین المللی بوده است. این شرکت توانست خدماتی همچون سئو سایت، طراحی پرتال، مزبانی سرورهای جازی و cms اختصاصی را بهترین شکل ارائه دهد. این شرکت هم در فهرست ۱۰ شرکت طراحی سایت برتر ایرانی قرار دارد.

سه سوت وب

شرکت طراحی سایت سه سوت وب یک شرکت تخصصی خدمات وب و IT است که بیشتر از ۱۰ سال است که در ایران سابقه درخشان دارد. این شرکت با بهره گیری از یک تیم بسیار قوی و متخصص در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، برنامه نویسی و غیره جایگاه ویژه ای در ایران دارد و توانست با سوابق درخشان خود تبدیل به یکی از ۱۰ شرکت برتر ایرانی شود.

وبکده

شرکت طراحی سایت وبکده هم یکی از قدیمی ترین و پر سابقه ترین شرکت های طراحی سایت ایرانی است که از سال ۱۳۸۳ شروع به فعالیت کرده است این شرکت تا به امروز در صدر فهرست شرکت های برتر ایرانی قرار گرفته و هدف اصلی آن خلق یک هویت بصری بسیار با کیفیت و اصیل است. این شرکت به کسب و کارهای انلاین کمک می کند تا سراسر جهان دیده شوند. شرکت طراحی سایت وبکده یک تیم قوی و بسیار حرفه ای و با سابقه دارد که در ایران زبانزد خاص و عام است.

میلان استودیو

شرکت طراحی سایت  میلان استودیو از سال ۱۳۹۶ آغاز به کار کرد در مدت کوتاه فعالیت توانست با شرکت های مطرحی نظیر پمپ توان ، کلینیک دکتر وحید دهقان و عربی عمار همکاری کند ، از مزایای این شرکت تعهد و حرفه ای بودن اعضای تیم میباشد، تحویل پروژه های طراحی سایت با قیمت طراحی سایت مناسب نسبت به سایر شرکت ها و در موعد مشخص و ذکر شده و پشتیبانی مادام العمر میباشد

منبع: خبـر ورزشی