ازبکستان رقیب سرسختی برای همه رقباست
ازبکستان رقیب سرسختی برای همه رقباست

    به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آنتونیو مانیکونه در نشست خبری پیش از دیدار برابر ازبکستان اظهار: من به این دلیل در نشست خبری امروز حاضر شدم که سرمربی تیم بدلیل کسالت نمی‌توانست در اینجا باشد، اما مطمئنیم که او فردا با رفع این مسألت تیم ملی را رهبری خواهد کرد. […]

 

 

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، آنتونیو مانیکونه در نشست خبری پیش از دیدار برابر ازبکستان اظهار: من به این دلیل در نشست خبری امروز حاضر شدم که سرمربی تیم بدلیل کسالت نمی‌توانست در اینجا باشد، اما مطمئنیم که او فردا با رفع این مسألت تیم ملی را رهبری خواهد کرد.

وی درباره دیدار فردا گفت: ازبکستان تیم پرقدرتی است. آن‌ها تیم دشواری برای تمام حریفان هستند و از بازیکنان بسیار خوبی استفاده می‌کنند. ما در رقابت‌های کافا هم دیدار دشواری برابر این تیم داشتیم و فردا هم کار ساده‌ای برابر این تیم نخواهیم داشت.

مانیکونه در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفته بود سبک بازی ایران تدافعی است و آیا فردا هم با این شیوه برابر ازبکستان بازی می‌کنید، گفت: من با این موضوع موافق نیستم. ما گل‌های زیادی به ویژه در ٩ بازی اخیر ثمر رسانده‌ایم و این نشان‌دهنده نگرش تیمی ماست. البته که یک تیم برای موفقیت هم به دفاع خوب و حمله خوب نیاز دارد و فوتبال تنها حمله نیست و یک تیم به هر دو نیاز دارد.

مربی ایتالیایی تیم ملی ایران درخصوص تأثیر مصدومیت علیرضا جهانبخش و غیبت او در بازی فردا، گفت: او مصدوم شد و شرایط مناسبی نداشت. جهانبخش یکی از بازیکنان تأثیرگذار است که امیدوارم به زودی خوب شود.

مانیکونه در پایان خاطرنشان کرد: ازبکستان تیم خوبی است و بازیکنان خوبی در ترکیبش دارد. آن‌ها لژیرنر‌های زیادی دارند که خارج از این کشور بازی می‌کنند. بازی نماینده این کشور را مقابل نساجی مازندران در تهران را دیدم، دیداری که برنده شدند. در آن تیم چند ملی‌پوش ازبکستان حضور داشتند و بازی خوبی هم از خود ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا