مصاحبه این افراد وضعیت پرسپولیس را بدتر می‌کند
مصاحبه این افراد وضعیت پرسپولیس را بدتر می‌کند

 ورزش سه نوشت: پرسپولیس طی هفته‌های اخیر نتوانسته به نتایج دلخواه خود دست یابد و اختلاف میان مدیریت و بازیکنان و کادرفنی نیز به اوج خود رسیده است. موضوعی که بحث پایان همکاری میان باشگاه با کادرفنی و یا حتی مدیرعامل باشگاه را نیز افزایش داده و برخی مدعی‌اند نتایج و عملکرد این تیم طی […]

- مصاحبه این افراد وضعیت پرسپولیس را بدتر می‌کند

 ورزش سه نوشت: پرسپولیس طی هفته‌های اخیر نتوانسته به نتایج دلخواه خود دست یابد و اختلاف میان مدیریت و بازیکنان و کادرفنی نیز به اوج خود رسیده است.

موضوعی که بحث پایان همکاری میان باشگاه با کادرفنی و یا حتی مدیرعامل باشگاه را نیز افزایش داده و برخی مدعی‌اند نتایج و عملکرد این تیم طی هفته‌های اخیر که با افت همراه بوده باید با تغییرات کادرفنی همراه باشد.

محمد محمدی دروازه‌بان اسبق پرسپولیس که در مقطعی نیز سابقه حضور در بخش مدیریت این باشگاه را در کارنامه داشته، واکنشی جالب به موضوع تغییرات در کادرفنی و پایان همکاری با یحیی گل‌محمدی داشته است: به نظرم هیچ مشکل حاد و بزرگی نیست. چون پرسپولیس باشگاه بزرگی است، مشکلاتش هم بزرگ است. همان‌طور که تیم کارش را در زمین انجام می‌دهد، اما زمانی که من در باشگاه بودم به تنهایی کاری نمی‌کردم و تیم مدیریتی خوبی بودیم. مطمئنا این اختلاف سلیقه‌ها در قدیم هم بود. الان هم مشکل بزرگی نیست. بازیکن و مربی نیاز به احترام و پول به موقع دارد، شما می‌توانید بگویید شش یا سه ماه دیگر پرداختی داریم و طبق همان وعده پرداخت کنید. الان نیازی به بازگو کردن مشکلات نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه مصاحبه برخی پیشکسوتان وضعیت پرسپولیس را بدتر می‌کند و کمکی به این شرایط نمی‌کند. اینکه می‌گویند پرسپولیس به بن‌بست تاکتیکی نرسیده است اعتقاد ندارم. چطور فرگوسن توانست ۱۷ سال با منچستریونایتد قهرمانی کسب کند؟ این حرف جالبی نیست که آقای گل‌محمدی به ته رسیده است.  با شناختی که از آقای گل‌محمدی دارم تنوع تاکتیکی در تیمش وجود دارد، با وجود مصدومیت‌ها و سرماخوردگی اخیر بازیکنان دست سرمربی بسته بود. گل محمدی جزء برترین مربیان کشور در حال حاضر محسوب می‌شود. مصدومیت یاسین و پورعلی‌گنجی و سرماخوردگی ستاره‌ها و نگرانی بازیکنان بابت حواشی و اختلافات و همه چیز در موفقیت و ناکامی یک تیم تاثیرگذار هستند. اما حرف بنده این است که کسانی که نشسته‌اند و می‌گویند پرسپولیس به بن بست تاکتیکی رسیده بر چه اساسی این حرف را می‌زنند وقتی همین فصل گذشته گل‌محمدی سه جام برای باشگاه آورد و مربیان بزرگ دیگری هم بوده‌اند مثل فرگوسن و امثال او که سال‌ها توانسته‌اند شرایط موفقیت یک باشگاه را شکل دهند.

منبع: اطلاعات انلاین